„PZU Lietuva“ atskleidžia šiemet per 8 mėn. išmokėjusi tiek nedidelių greitų išmokų, kiek per pernai per visus metus.
„Šiemet klientai daug intensyviau renkasi greitas išmokas. Palyginę šių ir praėjusių metų 8 mėn. rezultatus matome, kad šiemet net 87 % daugiau klientų pasirinko greitas išmokas, kurios suderinamos iškart telefonu, vos tik klientas nupasakoja jam nutikusią žalą. Nedideles žalas vadybininkai yra įgudę įvertinti pagal standartinius rinkoje vyraujančius įkainius – būtent tokia suma už nedidelius nuostolius turtui ir yra pasiūloma. Žmonės įvertina išmokos greitį – pinigai į sąskaitą atkeliauja per porą dienų“, - teigė „PZU Lietuva“ Ryšių su klientais valdymo centro vadovė Jolanta Pocienė.
Pasak jos, būtent pinigų išmokėjimo greitis ir laiko taupymas yra lemiamas argumentas draudimo bendrovių klientams rinktis išmoką be nukentėjusio objekto apžiūros. J. Pocienės manymu, greitai draudimo išmoką gavę klientai gali patys nuspręsti ir patys pasirinkti, kur ir kas remontuos apgadintą automobilį ar įskilusį namo langą.
„PZU Lietuva“ Ryšių su klientais valdymo centro vadovės teigimu, greita išmoka jau nėra naujiena draudimo rinkoje. Dokumentus klientai gali atsiųsti el. paštu, draudimo bendrovė nereikalauja vežti ar siųsti popierinių versijų. Pradėjęs veikti „vieno langelio“ principas duoda teigiamų rezultatų – klientai žino, kad visas greitos žalos administravimo procesas yra vienose rankose, o tai kur kas labiau paspartina pinigų išmokėjimo procesą.