74 metų singapūrietė nesenai įsigijo „iPhone 5“. Pagyvenusi moteris intensyviai naudojasi juo, tačiau jai vis dar maloniau skaityti popierinius laikraščius.
Amerikos naujienų portalas CNBC pasakoja, kad ši moteris tik viena iš daugelio senyvo amžiaus išmaniųjų telefonų vartotojų. Inovacijų kompanija „Newton Circus“, veikianti Singapūre, kuria mobiliąsias programėles senjorams, kurių pagalba senyvo amžiaus žmonės yra supažindinami su išmaniųjų telefonų naudojimo subtilybėmis.
Kompanijos ne be reikalo yra suinteresuotos pripratinti senyvo amžiaus žmones naudotis išmaniaisiais telefonais. Verslininkai neturi pamiršti, kad Azija – senstantis žemynas, todėl pensinio amžiaus žmonės yra tikrai ne mažėjanti visuomenės dalis.
Naujienų portalo teigimu, rinkos stebėtojai mano, kad didžiausia problema yra ta, jog senyvo amžiaus žmonės nejaučia poreikio turėti pačius inovatyviausius mobiliuosius įrenginius, todėl verslininkai turi juos kažkokiais kitais būdais įtikinti įsigyti išmaniuosius telefonus.
Vieno verslininko iš Singapūro Kimo Walkerio, pastebėjimu, atlikus tyrimus, kurie padėtų išsiaiškinti, kokie yra senjorų poreikiai ir norai, išmanieji telefonai dažnai net nepatenka į norimų daiktų sąrašą.
„Dauguma kompanijų nesupranta vieno paprasto dalyko. Jie mano, kad senyviems žmonėms reikia kurti specialius telefonus, tačiau kuo labiau senjorus išskiri, tuo sunkiau juos pritraukti“, kalbėjo K. Walkeris.
K. Walkerio manymu, „Apple“ produkcija yra populiari, kadangi jų produktai yra „draugiški amžiui“. Tai būtent ir reiškia, kad jokia žmonių amžiaus grupė nėra išskiriama.
„Tai didelė auditorija, todėl itin svarbu gerai perprasti senjorų psichologiją, mąstymą“, – priduria K. Walkeris.
CNBC teigiama, kad daugelio bendrovių ataskaitose yra atkreipiamas dėmesys, kad visuomenės sensta, todėl būtina atkreipti dėmesį į senėjimo veiksnį.
„Vyresni žmonės gyvena prasčiau ir yra mažiau užimti“, – apie senyvus žmones CNBC pasakojo vienos kompanijos generalinis direktorius Hugh‘as Geigeris.
Pasak specialistų, visame pasaulyje yra daug skirtingų visuomenių, kuriuose dominuoja tam tikra amžiaus grupė. Tereikia kompanijoms išsigryninti prioritetus ir sutelkti atitinkamai dėmesį.
„Juk senstanti Japonija ir Australija ar sparčiai besivystančios, jaunos šalys?“, – klausia H. Geigeris.