Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Dažnai, džipui apsivertus, galima kaltinti nepatyrusį vairuotoją, tačiau, jei apsivertėte su „Suzuki Samurai“, tai gali būti ne jūsų kaltė. Pačio automobilio ištakas pradeda net ne „Suzuki“, tačiau būtent jie nutraukė modelio tiekimą vakarams. Iš tiesų, mašina su pakeistu pavadinimu yra gaminama iki šiol ir yra skirta Azijos rinkoms.
Džipo autoriais laikomi inžinieriai iš japoniško automobilių gamintojo „Hope Motor company“, kurie mašinąpavadino „HopeStar ON360“. Modelis turėjo nemažai dalių, pasiskolintų iš „Mitsubishi“, tačiau gamyba truko trumpai, kol įmonę 1968 metais nusipirko „Suzuki“. Manoma, kad yra išlikę vos 15 originalių „ON360“ modelių, kuris priklausė „kei car“ klasei. Tai reiškė, kad automobilis buvo pigiai apdraudžiamas ir išlaikomas. Ne veltui jis turėjo „Mitsubishi 359 kubinių centimetrų dviejų cilindrų variklį, generuojanti visus 25 žirgus.
„Suzuki“ perimus gamyklą, modelis kiek paūgėjo ir gavo naują „Jimney“ pavadinimą. Didžiausi pakitimai nutiko 1981 metais, kuomet debiutavo antroji džipo karta. Su šiuo automobiliu, 1985 metais japonai nusprendė žengti į užsienio rinkas, įskaitant JAV, Europą ir Indiją. Pirmosios mašinos turėjo 1,3 litro kubatūros keturių cilindrų 63 arklio galių variklius, tačiau ne agregatai buvo didžiausia modelio problema. 1988 metais „Consumer Reports“ Amerikoje išspausdino pareiškimą, teigdami, kad automobilis gali lengvai apvirsti posūkiuose. Jie pridūrė, kad tai gali įvykti prie didesnių greičių, kuomet atliekami staigūs manevrai. Tai turėjo didelės įtakos krentantiems „Suzuki“ pardavimams, kol galiausiai, 1995 metais buvo nutraukta prekyba jau pervardintu „Samurai“ modeliu.
Japonai 1996 metais padavė į teismą „Consumer Reports“, tačiau po aštuonių metų bylinėjimosi, „Suzuki“ nieko nepešė, o tik susigadino reputaciją. Taip pat gamintojas prisipažino turintis informacijos, kad dėl automobilio polinkio apsiversti žuvo 213 žmonių ir dar 8200 buvo sužeisti, ko pasekoje buvo iškelta dar mažiausiai 200 bylų.
Yra ir geroji automobilio pusė. Galbūt tai nėra stabiliausias didelių greičių kreiseris, tačiau džipo bekelės galimybės neliko neįvertintos. Iki šios dienos „Suzuki Samurai“ yra laikomas vienas geriausiai su grioviais, proveržomis ir kitomis gamtos kliūtimis besitvarkantis visureigis. Šios sąvybės bei palyginti maža kaina leidžia džipukui būti parduodamam Trečiojo Pasaulio šalyse.
Dažnai, džipui apsivertus, galima kaltinti nepatyrusį vairuotoją, tačiau, jei apsivertėte su „Suzuki Samurai“, tai gali būti ne jūsų kaltė. Pačio automobilio ištakas pradeda net ne „Suzuki“, tačiau būtent jie nutraukė modelio tiekimą vakarams. Iš tiesų, mašina su pakeistu pavadinimu yra gaminama iki šiol ir yra skirta Azijos rinkoms.
Džipo autoriais laikomi inžinieriai iš japoniško automobilių gamintojo „Hope Motor company“, kurie mašinąpavadino „HopeStar ON360“. Modelis turėjo nemažai dalių, pasiskolintų iš „Mitsubishi“, tačiau gamyba truko trumpai, kol įmonę 1968 metais nusipirko „Suzuki“. Manoma, kad yra išlikę vos 15 originalių „ON360“ modelių, kuris priklausė „kei car“ klasei. Tai reiškė, kad automobilis buvo pigiai apdraudžiamas ir išlaikomas. Ne veltui jis turėjo „Mitsubishi 359 kubinių centimetrų dviejų cilindrų variklį, generuojanti visus 25 žirgus.
„Suzuki“ perimus gamyklą, modelis kiek paūgėjo ir gavo naują „Jimney“ pavadinimą. Didžiausi pakitimai nutiko 1981 metais, kuomet debiutavo antroji džipo karta. Su šiuo automobiliu, 1985 metais japonai nusprendė žengti į užsienio rinkas, įskaitant JAV, Europą ir Indiją. Pirmosios mašinos turėjo 1,3 litro kubatūros keturių cilindrų 63 arklio galių variklius, tačiau ne agregatai buvo didžiausia modelio problema. 1988 metais „Consumer Reports“ Amerikoje išspausdino pareiškimą, teigdami, kad automobilis gali lengvai apvirsti posūkiuose. Jie pridūrė, kad tai gali įvykti prie didesnių greičių, kuomet atliekami staigūs manevrai. Tai turėjo didelės įtakos krentantiems „Suzuki“ pardavimams, kol galiausiai, 1995 metais buvo nutraukta prekyba jau pervardintu „Samurai“ modeliu.
Japonai 1996 metais padavė į teismą „Consumer Reports“, tačiau po aštuonių metų bylinėjimosi, „Suzuki“ nieko nepešė, o tik susigadino reputaciją. Taip pat gamintojas prisipažino turintis informacijos, kad dėl automobilio polinkio apsiversti žuvo 213 žmonių ir dar 8200 buvo sužeisti, ko pasekoje buvo iškelta dar mažiausiai 200 bylų.
Yra ir geroji automobilio pusė. Galbūt tai nėra stabiliausias didelių greičių kreiseris, tačiau džipo bekelės galimybės neliko neįvertintos. Iki šios dienos „Suzuki Samurai“ yra laikomas vienas geriausiai su grioviais, proveržomis ir kitomis gamtos kliūtimis besitvarkantis visureigis. Šios sąvybės bei palyginti maža kaina leidžia džipukui būti parduodamam Trečiojo Pasaulio šalyse.