Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Vieni pažangiausių furgonų „Volkswagen ID. Buzz“ bei „ID. Buzz Cargo“ jau visai čia pat – Vokietijoje jų išankstiniai užsakymai priimami nuo šio penktadienio, o Lietuvoje išankstinė prekyba prasidės birželio 14 dieną.
Penkiaviečio „
ID. Buzz“ kaina Lietuvoje prasidės nuo 59 850 Eur, o krovininį „ID. Buzz Cargo“ bus galima užsisakyti nuo 56 250 eurų. Pirmieji automobiliai į Baltijos šalis atriedės vėliau šiais metais.
„Volkswagen Commercial Vehicles“ automobiliai siūlo praktišką elektrinį mobilumą visiems, kam reikia daugiau erdvės kasdienybėje ir darbe. Nulinių emisijų automobiliai yra junglūs ir skaitmenizuoti, programinės įrangos atnaujinimus gauna belaidžiu būdu, o kadangi yra elektriniai, tai užtikrina jų ekonomiškumą.
MEB platforma
Naujasis „ID. Buzz“ yra gaminamas ant grupės MEB elektromobilių platformos ir turi talpiausią bateriją ID. elektromobilių šeimoje. Ličio jonų įkraunama baterija gali aprūpinti 77 kWh energijos (bendra jos talpa siekia 82 kWh), kuri tiekiama į galinę ašį varantį 150 kW (204 AG) elektros motorą, iš stovimos pozicijos išvystantį 310 Nm. Šimtą kilometrų elektromobilis įveikia sunaudojęs 20,6 kWh (pagal WLTP), „Cargo“ modelis – 20,4 kWh. Vienu įkrovimu „ID.Buzz“ gali įveikti iki 423 km („Cargo“ – 425 km).
Vairuotojo asistentai – pakeliui į autonominį vairavimą
Į „ID.Buzz“ montuojami tokie inovatyvūs vairuotojo asistentai, kaip automatinio parkavimosi sistema su atminties funkcija, „Car2X“ apsikeitimo informacija sistema, kuri praneša apie pavojus ir kliūtis netoliese, bei naujausia „Travel Assist“ sistema. Ji ne tik atsižvelgia į kitų automobilių pateiktus duomenis ir įgalina pusiau autonominį vairavimą, bet ir pirmą kartą magistralėse keliaujant 90 km/val. ir didesniu greičiu galės persirikiuoti į kitą eismo juostą. Gausiausios komplektacijos „ID.Buzz“ turės net 30 skirtingų vairuotojo asistentų, o ateityje, pasinaudojant nuotoliniais atnaujinimais, šis skaičius galės išaugti ir iki 35.
Daug erdvės keleiviams ir kroviniams
„ID.Buzz“ antrąją sėdynių eilę galima judinti pirmyn ar atgal 150 mm atstumu, nulenkti visus, 1/3 ar 2/3 jų atlošų. Už galinių sėdynių atsiveria erdvus krovinių skyrius. Jo talpa iki standartiškai sumontuoto bagažo uždangalo siekia 1 121 l, o nulenkus galinę sėdynę ši erdvė išsiplečia iki 2 205 l.
„ID. Buzz Cargo“ modelyje priekinės sėdynės standartiškai yra atskirtos nuo krovinių skyriaus fiksuota pertvara. Pastarojo talpa siekia 3,9 m3, čia lengvai telpa du europadėklai, kuriuos tarp ratų arkų galima statyti tiek išilgai, tiek šonu. Didžiausias krovinių skyriaus ilgis grindų lygyje siekia 2,20 metro, didžiausias krovinio plotis – 1,73 metro. Furgonu galima vežti iki 650 kg svorio krovinį. Jį pritvirtinti galima panaudojant šešis žiedus grindyse arba pasirinktinai tvirtinimo bėgius šoninėse sienose.
Vieni pažangiausių furgonų „Volkswagen ID. Buzz“ bei „ID. Buzz Cargo“ jau visai čia pat – Vokietijoje jų išankstiniai užsakymai priimami nuo šio penktadienio, o Lietuvoje išankstinė prekyba prasidės birželio 14 dieną.
Penkiaviečio „
ID. Buzz“ kaina Lietuvoje prasidės nuo 59 850 Eur, o krovininį „ID. Buzz Cargo“ bus galima užsisakyti nuo 56 250 eurų. Pirmieji automobiliai į Baltijos šalis atriedės vėliau šiais metais.
„Volkswagen Commercial Vehicles“ automobiliai siūlo praktišką elektrinį mobilumą visiems, kam reikia daugiau erdvės kasdienybėje ir darbe. Nulinių emisijų automobiliai yra junglūs ir skaitmenizuoti, programinės įrangos atnaujinimus gauna belaidžiu būdu, o kadangi yra elektriniai, tai užtikrina jų ekonomiškumą.
MEB platforma
Naujasis „ID. Buzz“ yra gaminamas ant grupės MEB elektromobilių platformos ir turi talpiausią bateriją ID. elektromobilių šeimoje. Ličio jonų įkraunama baterija gali aprūpinti 77 kWh energijos (bendra jos talpa siekia 82 kWh), kuri tiekiama į galinę ašį varantį 150 kW (204 AG) elektros motorą, iš stovimos pozicijos išvystantį 310 Nm. Šimtą kilometrų elektromobilis įveikia sunaudojęs 20,6 kWh (pagal WLTP), „Cargo“ modelis – 20,4 kWh. Vienu įkrovimu „ID.Buzz“ gali įveikti iki 423 km („Cargo“ – 425 km).
Vairuotojo asistentai – pakeliui į autonominį vairavimą
Į „ID.Buzz“ montuojami tokie inovatyvūs vairuotojo asistentai, kaip automatinio parkavimosi sistema su atminties funkcija, „Car2X“ apsikeitimo informacija sistema, kuri praneša apie pavojus ir kliūtis netoliese, bei naujausia „Travel Assist“ sistema. Ji ne tik atsižvelgia į kitų automobilių pateiktus duomenis ir įgalina pusiau autonominį vairavimą, bet ir pirmą kartą magistralėse keliaujant 90 km/val. ir didesniu greičiu galės persirikiuoti į kitą eismo juostą. Gausiausios komplektacijos „ID.Buzz“ turės net 30 skirtingų vairuotojo asistentų, o ateityje, pasinaudojant nuotoliniais atnaujinimais, šis skaičius galės išaugti ir iki 35.
Daug erdvės keleiviams ir kroviniams
„ID.Buzz“ antrąją sėdynių eilę galima judinti pirmyn ar atgal 150 mm atstumu, nulenkti visus, 1/3 ar 2/3 jų atlošų. Už galinių sėdynių atsiveria erdvus krovinių skyrius. Jo talpa iki standartiškai sumontuoto bagažo uždangalo siekia 1 121 l, o nulenkus galinę sėdynę ši erdvė išsiplečia iki 2 205 l.
„ID. Buzz Cargo“ modelyje priekinės sėdynės standartiškai yra atskirtos nuo krovinių skyriaus fiksuota pertvara. Pastarojo talpa siekia 3,9 m3, čia lengvai telpa du europadėklai, kuriuos tarp ratų arkų galima statyti tiek išilgai, tiek šonu. Didžiausias krovinių skyriaus ilgis grindų lygyje siekia 2,20 metro, didžiausias krovinio plotis – 1,73 metro. Furgonu galima vežti iki 650 kg svorio krovinį. Jį pritvirtinti galima panaudojant šešis žiedus grindyse arba pasirinktinai tvirtinimo bėgius šoninėse sienose.