Keleiviai netrukus galės nuskristi iš Paryžiaus į Tokiją per 2,5 valandos, bent jau taip teigia kompanija EADS, pristatydama savo hipergarsinio keleivinio lėktuvo idėją, rašo portalas „Aviation Week“. Hipergarsiniu komerciniu lėktuvu galėtų skristi nuo 50 iki 100 keleivių.
EADS vyriausiojo techniko Jeano Botti teigimu, vadinamoji Nulinės emisijos hipergarsinė transportavimo (Zehst) sistema teoriškai turėtų užpildyti po „Concorde“ lėktuvų pasitraukimo atsiradusią nišą rinkoje.
Nors tikimasi, kad technologija bus nebus pradėta naudoti komerciniams tikslams iki 2040 metų, tačiau J. Botti teigia, kad bepiločiai skrydžiai jau galės būti atliekami po dešimties metų. EADS nesiekia šios technologijos pritaikyti kariniams tikslams, tačiau pripažino, kad tokia galimybė yra.
J. Botti teigimu, programos tikslas yra minimizuoti emisiją ir kartu sumažinti garsinio sprogimo poveikį.