Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Nors Nissan GT-R bendro naudojimo keliuose sugeba išspardyti beveik kiekvieno automobilio užpakalį, tačiau drago varžybos yra visiškai kitas pasaulis.
Jeigu prie starto linijos atsistotų standartinis, 580 arklio galių turintis Nissan GT-R ir gausiai patobulintas Rytų Vokietijos simbolis - Trabant. Kurį automobilį palaikytumėte?
Nissan GT-R? O pakeistumėte nuomonę, jeigu žinotumėte kas slypi po Trabant kapotu? Atrodo 3 litrų darbinio tūrio benzininis agregatas turi pakankamai „smarvės“ pažeminti Nissan GT-R.
Nors Nissan GT-R bendro naudojimo keliuose sugeba išspardyti beveik kiekvieno automobilio užpakalį, tačiau drago varžybos yra visiškai kitas pasaulis.
Jeigu prie starto linijos atsistotų standartinis, 580 arklio galių turintis Nissan GT-R ir gausiai patobulintas Rytų Vokietijos simbolis - Trabant. Kurį automobilį palaikytumėte?
Nissan GT-R? O pakeistumėte nuomonę, jeigu žinotumėte kas slypi po Trabant kapotu? Atrodo 3 litrų darbinio tūrio benzininis agregatas turi pakankamai „smarvės“ pažeminti Nissan GT-R.