Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Balandžio 14 dieną, sekmadienį įvyko pirmas iš keturių Nemuno žiedo pavasario sprinto ir slalomo čempionato etapas. Daugiau nei pusšimtis dalyvių su įvairiais automobiliais varžėsi bebaigiančioje nutirpti lenktynių trasoje. Tiesa, vietomis kelio kraštuose dar stūksojo suledėjusio sniego pusnys, todėl lenktynininkai turėjo protingai įveikti pavojingas trasos vietas. Tačiau nei vienas automobilis nenukentėjo.
Pirmajame pavasario sprinto etape priekiniais ratais varomų automobilių klasėje geriausiai pasirodė viena iš nedaugelio lenktynių merginų – Indrė Senkutė, vairuojanti VW Golf automobilį. Ji antrame važiavime savo laiką pagerino net 5 sekundėmis ir trasą įveikė per 1 minutę ir 53 sekundes. Indrė į antrą vietą nustūmė žiemos čempionato nugalėtoją Vidą Valucką, važiuojantį su Renault Clio. Trečias šioje klasėje liko Darius Sviderskis su VW Golf.
Aiškus lyderis išryškėjo galiniais ratais varomų automobilių klasėje. Žiemos čempionato nugalėtojas Karolis Pakrosnis parodė, kad moka gerai važiuoti ir sausoje trasoje, o ne tik snieguotą žiemą. Prie Karolio pergalės nemažai prisidėjo ir naujas galingas jo bolidas – BMW M3. Antras šioje klasėje liko Paulius Pakrosnis su BMW 328, trečias – Artūras Ravluškevičius su BMW 318.
Visais keturiais varomais ratais automobilių klasėje Evaldas Kazlauskas su Audi beveik 10 sekundžių aplenkė Paulių Juodaitį su galinga Subaru Impreza. Tračias liko ne pirmos jaunystės automobiliu Audi 90 važiuojantis Manfredas Šiaučiūnas.
Tikra sportinė kova dėl sekundžių vyko sprinto OPEN sport klasėje. Nors čia pirmas buvo Karolis Pakrosnis su BMW M3, tačiau labai nedaug atsiliko Andrius Lukoševičius su kur kas silpnesne Opel Corsa. Andrius bandomuosiuose važiavimuose užfiksavo absoliutų pirmo etapo trasos įveikimo rekordą, 3 su puse kilometrų vingiuotą trasą jis įveikė vos per 1 minutę ir 51 sekundę. Tačiau šis laikas negalėjo būti įtrauktas į lenktynių įskaitą. O štai trečią vietą užėmė net du lenktynininkai, parodę identiškus laikus. Evaldas Kazlauskas su Audi ir Marius Savukaitus su BMW savo geriausią laiką parodė tokį - 1 minutę, 52 sekundes ir 83 šimtąsias.
Slalomo lenktynės vyko kur kas sausesnėje trasoje. Todėl čia geriausius laikus lėmė vairavimo technika, o ne automobilio savybės. Įdomu tai, kad galiniais ratais varomų automobilių klasėje Andrius Gelžinis aplenkė savo tėtį Algirdą Gelžinį ir išplėšė pirmą vietą.
Pirmas priekiniais varomais ratais automobilių klasėje buvo Rytis Turčinas, užfiksavęs tik vieną, tačiau geriausią rezultatą. Visais keturiais varomais ratais automobilių klasėje greičiausiai trasą įveikė Andrius Gulbinas su Subaru Impreza. OPEN sport klasėje – Mark Los su BMW 318.
Antrasis čempionato etapas vyks šį sekmadienį, balandžio 21 dieną, ten pat – Nemuno žiedo lenktynių trasoje. Trasa jau bus pilnai nutirpus, nušluota su specialia technika ir paruošta varžyboms. Organizatoriai tikisi sulaukti dar daugiau automobilių sporto entuziastų.
Foto - Žilvinas Drevinskas
Balandžio 14 dieną, sekmadienį įvyko pirmas iš keturių Nemuno žiedo pavasario sprinto ir slalomo čempionato etapas. Daugiau nei pusšimtis dalyvių su įvairiais automobiliais varžėsi bebaigiančioje nutirpti lenktynių trasoje. Tiesa, vietomis kelio kraštuose dar stūksojo suledėjusio sniego pusnys, todėl lenktynininkai turėjo protingai įveikti pavojingas trasos vietas. Tačiau nei vienas automobilis nenukentėjo.
Pirmajame pavasario sprinto etape priekiniais ratais varomų automobilių klasėje geriausiai pasirodė viena iš nedaugelio lenktynių merginų – Indrė Senkutė, vairuojanti VW Golf automobilį. Ji antrame važiavime savo laiką pagerino net 5 sekundėmis ir trasą įveikė per 1 minutę ir 53 sekundes. Indrė į antrą vietą nustūmė žiemos čempionato nugalėtoją Vidą Valucką, važiuojantį su Renault Clio. Trečias šioje klasėje liko Darius Sviderskis su VW Golf.
Aiškus lyderis išryškėjo galiniais ratais varomų automobilių klasėje. Žiemos čempionato nugalėtojas Karolis Pakrosnis parodė, kad moka gerai važiuoti ir sausoje trasoje, o ne tik snieguotą žiemą. Prie Karolio pergalės nemažai prisidėjo ir naujas galingas jo bolidas – BMW M3. Antras šioje klasėje liko Paulius Pakrosnis su BMW 328, trečias – Artūras Ravluškevičius su BMW 318.
Visais keturiais varomais ratais automobilių klasėje Evaldas Kazlauskas su Audi beveik 10 sekundžių aplenkė Paulių Juodaitį su galinga Subaru Impreza. Tračias liko ne pirmos jaunystės automobiliu Audi 90 važiuojantis Manfredas Šiaučiūnas.
Tikra sportinė kova dėl sekundžių vyko sprinto OPEN sport klasėje. Nors čia pirmas buvo Karolis Pakrosnis su BMW M3, tačiau labai nedaug atsiliko Andrius Lukoševičius su kur kas silpnesne Opel Corsa. Andrius bandomuosiuose važiavimuose užfiksavo absoliutų pirmo etapo trasos įveikimo rekordą, 3 su puse kilometrų vingiuotą trasą jis įveikė vos per 1 minutę ir 51 sekundę. Tačiau šis laikas negalėjo būti įtrauktas į lenktynių įskaitą. O štai trečią vietą užėmė net du lenktynininkai, parodę identiškus laikus. Evaldas Kazlauskas su Audi ir Marius Savukaitus su BMW savo geriausią laiką parodė tokį - 1 minutę, 52 sekundes ir 83 šimtąsias.
Slalomo lenktynės vyko kur kas sausesnėje trasoje. Todėl čia geriausius laikus lėmė vairavimo technika, o ne automobilio savybės. Įdomu tai, kad galiniais ratais varomų automobilių klasėje Andrius Gelžinis aplenkė savo tėtį Algirdą Gelžinį ir išplėšė pirmą vietą.
Pirmas priekiniais varomais ratais automobilių klasėje buvo Rytis Turčinas, užfiksavęs tik vieną, tačiau geriausią rezultatą. Visais keturiais varomais ratais automobilių klasėje greičiausiai trasą įveikė Andrius Gulbinas su Subaru Impreza. OPEN sport klasėje – Mark Los su BMW 318.
Antrasis čempionato etapas vyks šį sekmadienį, balandžio 21 dieną, ten pat – Nemuno žiedo lenktynių trasoje. Trasa jau bus pilnai nutirpus, nušluota su specialia technika ir paruošta varžyboms. Organizatoriai tikisi sulaukti dar daugiau automobilių sporto entuziastų.
Foto - Žilvinas Drevinskas