Pirmoji užduotis buvo paprasta. Brianas su keliais specialistai norėjo išspausti daugiau arklio galių iš šio 8 cilindrų motoro. Nors šis variklis automobiliui suteikia stulbinamas dinamines savybes, tačiau greičio maniakams galios niekada nebus per daug. Kompanija sumąstė šį variklį apdovanoti dviem „Turbonetics GTK-350“ turbokompresoriais. Kartu su jais atkeliavo ir 38 mm „wastegate'as“. Sumontavus du milžiniškus turbokompresorius, reikia pagalvoti ir apie aušinimo sistemą. „IS F“ gavo „Yonaka Motorsports“ galingą tarpinį suslėgto oro aušintuvą, kurio instaliaciją ir konfigūraciją atliko meistrai iš „Yonaka“. Po šių modifikacijų, dar gamyklos dažais kvepiantis „IS-F“ džiaugėsi 550 arklio galių kaimene.
Atėjo metas pagalvoti ir apie eksterjerą. Nors „IS-F“ ir taip pasižymi agresyviomis linijomis, tačiau to Briano komandai nepakako. Po keletos dienų svarstymų buvo nuspręsta pakeisti priekinį bamperį, slenksčius, galinį bamperį ir praplatinti arkas maždaug dviem coliais. Taip pat nereikėtų pamiršti ir 20 colių lengvo lydinio ratlankių.