Kompanijos „IHS iSuppli“ atliktas tyrimas parodė, kad 2012 m. II ketvirtyje kompanijos „Apple“ planšetiniai kompiuteriai užėmė 69,6 proc. pasaulinės rinkos, kai praėjusiais metais šie įrenginiai demonstravo mažėjimo tendenciją. Teisinga „Apple“ politika, kuri akcentuoja trečios kartos „iPad“ ekrano pranašumą, o taip pat pardavime išlaikyta palyginti pigi planšetė „iPad 2“ kartu su naujuoju „iPad“ privertė konkurentus po truputį atsitraukti. Be to, rugsėjo mėnesį „Apple“ greičiausiai pristatys 7,85 colio ekraną turėsiantį „iPad mini“, kuris sustiprins kompanijos iš Kupertino pozicijas užgimstančiame pigių planšečių segmente.
Iki šių metų liepos mėnesio „Apple“ pardavė 85 mln. planšetinių kompiuterių. Kompanija „Samsung“, kuri yra antroje vietoje, realizavo vos 13 milijonų. Reikia pažymėti, kad tai yra mažiau, nei per pirmus savo pasirodymo metus pademonstravo „iPad“, kuris debiutavo 2010 metais. „Apple“ konkurentams, kaip teigia specialistai, trūksta tos pačios „ekosistemos“, kurią „obuolio“ imperija sukūrė dar prieš planšetės premjerą, o tai leido jai startuoti maksimaliai greitai. Šiuo atveju tam tikru „pipiriuku“ galėtų tapti „Google“ ir „Microsoft“, iš kurių kiekviena gali vartotojui pasiūlyti pilnavertę mobilią platformą, įskaitant aplikacijas ir internetines paslaugas.
Kompanija „Google“ jau pateikė paraišką planšetinio kompiuterio ‚Nexus 7“ pavidalu. Atsilikdama nuo „Apple“ programėlių pasirinkimo gausa ir kompensuodama „Android“ vartotojo sąsajos „asketizmą“, „Google“ nusprendė remtis maža kaina. Savo ruožtu, kompanija „Microsoft“ bus ne tokia dosni, ir remsis savo programinių produktų paplitimu ir, kaip teigia pati kompanija, „super tobulumu“. Bet kokiu atveju, kautynės tarp „Apple“, „Google“ ir „Microsoft“ žada būti intriguojančios. Kiekviena iš šių kompanijų turi ką pasiūlyti, ir čia kalbama ne apie paskutinės minutės naudą, o apie tikrą maratoną.