High-speed run goes terribly wrong. #ThrowbackThursdayFull Video - gtchannel.com/video/video-option-high-speed-challenge-and-crashes-vol200-part-1-13
Posted by
GTChannel.com on 2015 m. gruodžio 10 d.
Jeigu nematote video lango,
spauskite čia.
„Svarbu ne ūgis, bet smūgis“ - frazė, kuri labai tinka automobiliams. Šią frazę galima labai dažnai naudoti automobilių sporto varžybose, kuriose varžosi įvairaus galingumo, įvairaus pajėgumo bolidai ir sportininkai.
Kiekvienas lenktynininkas jums pasakys, jog galingas variklis - tai dar ne viskas. Norint važiuoti greitai, neužtenka turėti galiniais ratais varomo automobilio su 300 ar 400 arklio galių. Iš pradžių reikia išspausti maksimumą iš savęs, suprasti ir perprasti automobilio elgesį. Tik tada galima pradėti galvoti apie galingesnį bolidą.
Kaip ir minėjome anksčiau, galingas bolidas visų problemų neišspręs, ypač jeigu jis milžinišką kiekį pasiutusių ristūnų po kapotu. Kodėl ne? Nes važiuojant labai didžiuliu greičiu galite patekti į tokią pačią avariją kaip ir štai šis lenktynininkas.
Tarzanas Yamada nusprendė išbandyti gabių specialistų modifikuotą „Nissan Silvia“ ir į lenktynių trasą išvažiavo tikėdamasis pagerinti šių automobilių greičio rekordą. Pasiekus 300 km/val. greitį, vienas geriausių Japonijos lenktynininkų nusprendė neatleisti akceleratoriaus pedalo ir pasižiūrėti ar įmanoma pasiekti didesnį nei 300 km/val. greitį. Įmanoma, tačiau su tam tikromis pasekmėmis.
Viršijus 300 km/val. ribą, japoniško kupė galinė dalis prarado sukibimą su kelio danga, pradėjo slysti, kelis kartus apsivertė ir ... atsidūrė lenktynių trasos šalikelėje. Kas dėl to kaltas? Kelio danga? Padangos? Tiesą sakant - galinio spoilerio nebuvimas, kuris važiuojant tokiais greičiais padeda prispausti galinę automobilio dalį ir neleidžia jai slysti.
Nors avariją patyręs lenktynininkas liko gyvas, tačiau mes turime vieną klausimą - Kodėl automobilis neturėjo saugos lankų?
„Svarbu ne ūgis, bet smūgis“ - frazė, kuri labai tinka automobiliams. Šią frazę galima labai dažnai naudoti automobilių sporto varžybose, kuriose varžosi įvairaus galingumo, įvairaus pajėgumo bolidai ir sportininkai.
Kiekvienas lenktynininkas jums pasakys, jog galingas variklis - tai dar ne viskas. Norint važiuoti greitai, neužtenka turėti galiniais ratais varomo automobilio su 300 ar 400 arklio galių. Iš pradžių reikia išspausti maksimumą iš savęs, suprasti ir perprasti automobilio elgesį. Tik tada galima pradėti galvoti apie galingesnį bolidą.
Kaip ir minėjome anksčiau, galingas bolidas visų problemų neišspręs, ypač jeigu jis milžinišką kiekį pasiutusių ristūnų po kapotu. Kodėl ne? Nes važiuojant labai didžiuliu greičiu galite patekti į tokią pačią avariją kaip ir štai šis lenktynininkas.
Tarzanas Yamada nusprendė išbandyti gabių specialistų modifikuotą „Nissan Silvia“ ir į lenktynių trasą išvažiavo tikėdamasis pagerinti šių automobilių greičio rekordą. Pasiekus 300 km/val. greitį, vienas geriausių Japonijos lenktynininkų nusprendė neatleisti akceleratoriaus pedalo ir pasižiūrėti ar įmanoma pasiekti didesnį nei 300 km/val. greitį. Įmanoma, tačiau su tam tikromis pasekmėmis.
Viršijus 300 km/val. ribą, japoniško kupė galinė dalis prarado sukibimą su kelio danga, pradėjo slysti, kelis kartus apsivertė ir ... atsidūrė lenktynių trasos šalikelėje. Kas dėl to kaltas? Kelio danga? Padangos? Tiesą sakant - galinio spoilerio nebuvimas, kuris važiuojant tokiais greičiais padeda prispausti galinę automobilio dalį ir neleidžia jai slysti.
Nors avariją patyręs lenktynininkas liko gyvas, tačiau mes turime vieną klausimą - Kodėl automobilis neturėjo saugos lankų?