• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Į automano klausimus apie Fast Lap virtuvę maloniai sutiko atsakyti Kristijonas Vaičys, vienas iš varžybų organizatorių. Jūsų dėmesiui keli klausimai ir atsakymai (kalba neredaguota). Jei Jums dar kilo klausimų rašykite komentaruose, bręsta dar vienas pokalbis :). O kol kas iki susitikimo savaitgalį pirmame šio čempionato etape.



Į automano klausimus apie Fast Lap virtuvę maloniai sutiko atsakyti Kristijonas Vaičys, vienas iš varžybų organizatorių. Jūsų dėmesiui keli klausimai ir atsakymai (kalba neredaguota). Jei Jums dar kilo klausimų rašykite komentaruose, bręsta dar vienas pokalbis :). O kol kas iki susitikimo savaitgalį pirmame šio čempionato etape.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kelintas šis Fast Lap sezonas ir kuom jis kitoks nei kiti?
Praktiškai tai yra antras Fast Lap sezonas. Vieną etapą spėjome surengti dar 2008 lapkričio mėnesį. Visuomet orientuojamės į progresą, todėl šis sezonas bus dar geresnis nei praeitų metų. Įvedėme keletą naujovių. Open klasę, kurioje galės varžytis lenktynininkai su slick tipo padangomis. Įrengsime antrą info centrą Nemuno Žiedo trasoje prie Ąžuolo posūkio. Prie drifto šou prisijungs ir moto triukų meistras. Samdysime profesionalius trasos teisėjus ir taip toliau ir be galo. Mėgstame ir pritaikome technologines naujoves - tam tikrais sprendimais "Fast Lap" lenkia kitas žiedinio tipo, įskaitant prestižines 1000 km, lenktynes.
Kokia buvo šio čempionato pradžia?
Panašių lenktynių idėjos įgyvendinimas visų pirma kilo Tomui Groozdui 2007 metais, kuris dabar organizuoja Drifto čempionatą. Jos vadinosi Time Attack. Tuomet patys dalyvavome kaip dalyviai ir buvome lyderiai. Tačiau Tomas dėl užimtumo šio projekto toliau nevystė, todėl nusprendėme patys organizuoti tokio tipo lenktynes. Juolab jau turėjome nemažai patirties organizuojant įvairaus tipo auto sporto renginius, o kokybiškų renginių labai trūko.
Vis dėlto kokia sėkmės istorija, kad likus gerokai laiko iki varžybų jose jau nėra laisvų vietų?
Manome, kad tai yra praeitų metų įdirbis. Organizuodami varžybas darome tai iš širdies ir su malonumu. Kaip minėjome - mums rūpi tobulėjimas ir progresas, svarbus kiekvienas dalyvis nepriklausomai kokio pajėgumo ar su kokiu automobiliu jis dalyvauja. Matomai tai žmonės jaučia ir vertina. Viskas vyksta draugiškai ir geranoriškai, tokiu būdu kiekvienas dalyvis ir žiūrovas savaip prisideda prie "Fast Lap" šventės.



REKLAMA


Kiek auto entuziastų dirba kiekvienose varžybose, kad nei lenktynininkams nei žiūrovams nieko netruktų?
Aktyvių organizatorių yra 5. Mes puikiai sutariame, nes mus vienija ne tik Fast Lap. Labai džiugu, kad šiemet mūsų pajėgos dar labiau didėja. Be abejo norime paminėti ir pagirti nuostabius lenktynių teisėjus, "Ąžuolas team" ir kitus kolegas, kurie mums padeda! Šį kartą pirmame etape vien trasos teisėjų bus 12.
Kodėl čempionatas vadinasi Fast Lap o ne Time Attack kaip kitose šalyse?
Time Attack vardas galima sakyti priklauso Tomui Groozdui, nes jis pirmesnis organizavo tokio pobūdžio lenktynes. Nusprendėme jas vadinti Fast Lap. Toks pavadinimas naudojamas kai kuriose šalyse. Vėliau Tomas neprieštaravo dėl Time Attack vardo perleidimo, bet keisti vardą dabar nebūtų tikslinga.



REKLAMA
REKLAMA


Šiais metais plečiate geografiją iki Estijos, koks tai bus etapas lyginat su kitais? Kokie trasos ypatumai, nauji iššūkiai vairuotojams?
Estijos etapas turėtų pasižymėti labai įdomiais dalyviais ir jų autoparku. Estai gali pasigirti įspūdingais ir itin galingais automobiliais. Jie žada prie Fast Lap prisijungti jau etape Latvijoje. Su jais gerai sutariame ir maloniai bendraujame. Taip pat sieksime pritraukti ir Suomijos lenktynininkus, kurių technika yra dar aukštesnio lygio. Bus labai įdomu pažiūrėti kaip jų kontekste pasirodys mūsų tautiečiai. Praeitais metais estai žavėjosi mūsų lyderiais. Kas link trasos, nauja trasa - nauji iššūkiai. Visada įdomu kažkas naujo. Parnu trasa yra ant lygaus landšafto, ji yra atlaidi klaidoms ir dėkingiausia žiūrovams, nes viskas "kaip ant delno".
Ar turite ateityje planų keltis į Lenkija ar kitas Europos valstybes?
Analogiškos lenktynės jau vyksta Lenkijoje, Poznanėje - o tai yra 800 km. Visgi būtų labai smagu ten nusiųsti rimtą Fast Lap desantą ir duoti žinoti apie save. Tokia mintis mums kirba.



REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Kokie automobiliai turėtų dominuoti šiais metais? Kokie nauji stiprūs dalyviai startuos šį savaitgalį?
Manome dominuos praeitų metų lyderiai (M.Neverdaukas, J.Poškus, A.Firantas, V.Fasij ir kt.), juolab žinome jie nestovėjo vietoje ir aktyviai tobulino automobilius ir vairavimo techniką. Labai gaila, tačiau neteks pamatyti rusų delegacijos Mazda RX-7 automobilio, kuris yra važiavęs Dubai ir Silverstone 24 val. lenktynėse - sugedo variklis ir jie nespės jo pataisyti. Tikimės sezono eigoje prisijungs dar daugiau pajėgių dalyvių, ypač užsieniečių. Pagal gausumą pirmame etape dominuoja Honda ir BMW markės automobiliai.
Patarimai norinčiam dalyvauti:
Nevienam žiūrinčiam varžybas norisi pačiam jose dalyvauti. Patarkite koks automobilis tinkamiausias Jūsų varžyboms?
Visų pirma tai techniškai tvarkingas automobilis, o visa kita skonio reikalas. Su kiekvienu automobiliu yra malonu dalyvauti varžybose ir pažinti jo, bei savo galimybes. Mes pradėjome nuo Honda markės automobilių ir kaip rodo rezultatai, jie yra tikrai konkurencingi.



REKLAMA


Kokie pakeitimai būtini, norintiems dalyvauti šiose varžybose?
Tikrai svarbu yra stabdžiai, amortizatoriai, pakabos būklė ir tinkamos padangos. Nebūtina pirkti brangių, itin sportinių detalių. Puikiai tarnauja kokybiškos aftermarket'inės detalės. Apie tai būtų galima pasakoti ir pasakoti (automanas: būtinai dar paklausinėsime).
Kiek čia lemia technika, o kiek vairuotojo patirtis?
Iš pradžių labai daug lemia vairuotojo sugebėjimai. Galima sakyti 80% viso rezultato. Labai daug pradedančių sportuoti žmonių daro klaidą - investuoja didelius pinigus į automobilį, tuo tarpu visiškai neskiria laiko treniruotėms ir savo įgūdžių tobulinimui. Mes irgi tai praėjome ir norime nuoširdžiai patarti nedaryti tokios klaidos. Kuomet pilnai išnaudosite automobilį tik tuomet tobulinkite jį ir modifikuokite.



REKLAMA


Kiek ratų Kačerginėje turėtų prasukti vairuotojas, kad ramiai važiuotu dalyvauti į Fast Lapa (Jūsų nuomonė)?
Patartina prieš Fast Lap atlikti bent dvi rimtas treniruotes. Pirma būtų technikos pažinimui, jos silpnųjų vietų nustatymui. Antroji - trajektorijų mokymuisi ir vairavimo įgūdžių tobulinimui. Vertinkite žmonių su patirtimi patarimus. Per vieną etapą dalyvis apsuka vidutiniškai 20-25 ratus, tiek turėtų atlaikyti jūsų automobilis ir patys jūs :)
Jūsų nuomone, kokia finansinio biudžeto pakaktų vienoms varžyboms, kad lenktynininkas kaip lygus su lygiais varžytųsi su kitais?
Biudžetas - labai individualus dalykas. Tai priklauso nuo naudojamos technikos ir paruošimo lygio. Kad bent kiek pritaikyti visiškai standartinį automobilį lenktynėms aukščiau paminėti pakeitimai kainuotų grubiai apie 3000 Lt. Darbai neįskaičiuoti - "pasidaryk pats" labai geras variantas. Dalyvavimo išlaidos sudaro maždaug nuo 500 Lt etapui. Manau su tiek "apsisukčiau", jeigu reikėtų viską iš naujo daryti :)














REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų