Kat Von D, vien „Facebook“ turi 12 mln., o „Instagram“ dar 6,5 mln. sekėjų. Maža to, ji sukūrė vieną sėkmingiausių kosmetikos linijų pasaulyje. Taigi, kuomet tatuiruočių meistrė ir kosmetikos ekspertė ką nors pasako, žmonės ją išgirsta. Tačiau neseniai jos milijoniniam verslui iškilo nemaža grėsmė – viskas dėka vieno įrašo.
Neseniai amerikietė paviešino įrašą, kuriame paskelbė, kad jos būsimas vaikas bus auginamas be skiepų ir „veganiškai“. „Jeigu jūs nežinote, ką tai reiškia, kai visas pasaulis atvirai kritikuoja, teisia, svaidosi nepagrįstomis nuomonėmis, ir jus prakeikia – pabandykite būti nėščia vegane instagrame, planuojančia natūralių gimdymą namuose be gydytojų ir vaistų, o ateityje – auginti vaiką-veganą be vakcinacijų“, – savo soc. tinklo paskyroje rašė ji.
Moteris pareiškė, kad ji puikiai suvokia, jog jos gyvenimo pasirinkimai nėra tokie patys, kaip daugumos. Todėl paprašė tų, kuriems neįdomi ir nesuprantama jos veikla, nebesekti įrašų socialiniuose tinkluose.
Tačiau, palietus net kelias visuomenėje jautrias temas ir taip atidarius Pandoros skrynią, Kat Von D nepavyko išvengti aštrios reakcijos į tokį jautrų įrašą. Sulaukusi daug palaikymo žinučių, socialinių tinklų žvaigždė gavo ir nemažai kritikos. Kat Von D sprendimo priblokštos jos produkcijos pirkėjos taip pat masiškai atsisako toliau pirkti jos gaminius.
„Kat, ar tu darytum tatuiruotę visiškai nepažįstamam be pirštinių? Spėju, kad atsakymas yra ne. Taip ir turėtų būti, atsakymas ir turėtų būti ne, tu juk tiesiog nenorėtum užsikrėsti hepatitu ar ŽIV ir pan. Nevakcinuoti vaiko yra tas pats, kas daryti tatuiruotes be pirštinių... Maldauju tavęs... pasidomėk plačiau“, – skelbiama viename iš įrašų.