„Vadovai mažiau laiko skiria bendravimui socialiniuose tinkluose, - pastebi portalo atstovė Raimonda Tatarėlytė, - jei į Facebook ir kitus socialinius tinklus bent kartą per darbo dieną užsuka vidutiniškai 50 proc. darbuotojų, tai vadovų tarpe internetine socializacija žavisi 45 proc. Kaip žinia, socialiniai tinklai ypatingai „ėdrūs“ laikui, o vadovams jo ir taip trūksta.JAV paskaičiuota, kad socialinių tinklų naudotojas vidutiniškai kas 10,5 min. gauna žinutę ar kitaip atitraukiamas nuo darbo.“
Dėl laiko stokos vadovai mažiau nei jų pavaldiniai naudojasi ir pokalbių programomis (atitinkamai 42 ir 44 proc.), rečiau užsuka į pažinčių svetaines (25 ir 27 proc.). Tačiau ar tik ne visas tokiu būdu „sutaupytas“ darbo laikas praleidžiamas tame pat internete plėtojant nuosavą verslą. Juo darbo metu užsiima vidutiniškai 9 proc. daugiau vadovų nei darbuotojų. „Darbuotojams ko gero šiuo atžvilgiu sunkiau, nes jie pastoviai kontroliuojami vadovų, o pačių vadovų kontrolė iš savininkų pusės galbūt yra kur kas silpnesnė, - mano cvmarket.lt portalo atstovė, - taip pat vadovaujantys asmenys darbo metu aktyviau nei darbuotojai skaito naujienas interneto portaluose (80 ir 75 proc.) bei ieško informacijos asmeninėms reikmėms (86 ir 84 proc.)“.
Internete vartojimo prioritetai priklauso ir nuo lyties. Štai nuosavo verslo reikalus internete tvarko tik 14 proc. dailiosios lyties atstovių.
Imant konkrečias interneto programas ar svetaines, vadovai daugiau nei vidutinis darbuotojas naudojasi Skype, portalu LinkedIn. Tačiau jie kur kas mažiau žiūri filmukų per Youtube (26 ir 35 proc.) ar darbo metu apsiperka internete (33 ir 36 proc.).
Net 64 proc. vadovų interneto naudojimą darbe asmeniniams tikslams teisina noru atsipalaiduoti nuo darbo. Tačiau 13 proc. teigia, kad darbo laiką pasauliniame tinkle leidžia todėl, kad yra nepakankamai apkrauti.