Kaip išsiskirti tarp begalės internetinių svetainių? Vienas geriausių kelių – interaktyvumas. Kitaip tariant, svetainės lankytojo įtraukimas bei sudominimas svetainėje esančia informacija ar veikla. Įvairūs filmukai, žaidimai ar gražus dizainas gali nudžiuginti, bet vargu ar labai nustebins ir suintriguos. O kaip skęstančio žmogaus gelbėjimas iš vandens?
Tokį gan baisų, bet išradingą potyrį savo lankytojams nusprendė pateikti svetainė sortieenmer.com („Sortie En Mer“ (lietuviškai – kelionė į jūrą). Užėjus į šį tinklapį netrukus tapsite filmuko herojumi, kurio gyvybę jums teks gelbėti pasitelkus kompiuterio pelytę.
Ši interaktyvi reklama sukurta Prancūzų prekės ženklui „Guy Cotten“, užsiimančiam jūrai skirtų drabužių gamyba bei pardavimu. Reklamos autorius – Paryžiuje įsikūrusi reklamos agentūra „CLM BBDO“.
Apačioje pateikiame parodomąjį filmuką, tačiau norėdami šią reklamą patirti patys, apsilankykite sortieenmer.com.