„Renault“ ir „Atos“ partnerystė – tai saugaus pirkimo iš automobilio garantija, kurią užtikrina naujasis, jau kai kuriuose „Renault“ modeliuose įrengtas „R-Link“ planšetinis kompiuteris
• Bendrovės „Atos“ antrinė įmonė „Atos Worldline“, teikianti elektroninių mokėjimų ir atsiskaitymo paslaugas, diegia debesų kompiuterijos paslaugų platformą „Renault R-Link“ – daugialypės terpės sistemą su interneto prieiga, kurią jau galima rasti kai kuriuose „Renault“ automobilių modeliuose.
• Su interneto prieiga susijusius klausimus „Atos Worldline“ patikėjo vienam svarbiausių pasaulyje ryšių operatorių – „Orange Business Services“. Dėl didelio liečiamojo ekrano „Renault R-Link“ – automobiliams skirtas integruotas planšetinis kompiuteris su interneto prieiga – yra lengvai valdomas, o partneriams nuolat atvira taikomųjų programų parduotuvė leidžia neatsilikti nuo naujienų.
• Praėjusį mėnesį vykusioje tiekėjų apdovanojimo ceremonijoje „Renault-Nissan“ aljansas bendrovę „Atos“ apdovanojo prizu už inovacijas.
Jean-François Martin, „Renault Services International“ direktorius pažymėjo: „Mūsų visų santykis su laiku ir erdve sparčiai keičiasi. Daromės labiau mobilesni, reiklesni, vis daugiau ryšio priemonių naudojame net ir tada, kai esame automobilyje. Įdiegdama „R-Link“ sistemą bendrovė „Renault“ nori pasiūlyti klientams ne tik jiems tinkantį automobilį, bet ir moderniausias individualizuotas bei interaktyvias paslaugas pačia geriausia kaina. Tuo pačiu sukuriame ir pasaulinę partnerių sistemą su užtikrintai veikiančiu verslo modeliu. Sugebėjusi įžvelgti mūsų rinkos niuansus, „Atos Worldline“, kuri pasižymi išskirtiniais gebėjimais kurti naujoves ir kuri pasiūlė visą išmaniųjų mobilumo paslaugų paketą, nuo pat projekto, tapusio senosios „Renault“ praktikos atsisakymo ir naujos mūsų santykių su klientais epochos pradžia, įrodė, kad yra puiki mūsų partnerė.“
Sėkmės laidas – gilios automobilių rinkos žinios ir patirtis
Ambicijos ir įtemptas šio pasiūlymo programos grafikas leido bendrovei „Atos Worldline“ pademonstruoti puikius gebėjimus sutelkti visus savo profesinius ir technologinius įgūdžius.
„Atos Worldline“, kurios gebėjimai pasauliniu mastu panaudoti debesų kompiuterijos ir mokėjimo tik už tai, ką klientas gavo, paslaugą, šį „Renault“ norą pavertė tikrove. Įgyvendindama projektą, bendrovė pritaikė savo išmanymą paslaugų platformų diegimo, nuo konteksto priklausančio mobilumo, M2M ir ryšio įrangos, el. komercijos ir mokėjimų srityje. „Atos Worldline“ paslaugų pasiūlymas, kuris pagrįstas bendradarbiavimu su ryšių operatoriumi „Orange“ ir kuris suteikia galimybes naudotis jo tarptautiniu tinklu, aljansais bei pasaulinėmis tarptinklinio ryšio paslaugomis – tai pripažintos kompetencijos mobiliojo ryšio tinklų ir interneto prieigos panaudojimo išraiška. Be to, šis pasiūlytas sprendimas, kuris pagrįstas ir „Atos Worldline“ užtikrintai veikiančiu verslo modeliu bei jos gebėjimu kurti ir diegti naujoves, užtikrino, kad bus įvykdyti visi „Renault“ reikalavimai dėl naujovių ir techninės priežiūros.
Marc-Henri Deportes, „Atos“ vadovų tarybos narys, pažymėjo: „Mes, kaip ilgalaikis „Renault“ partneris, didžiuojamės, kad prisidėjome kuriant ir projektuojant „R-Link“ sistemą, kuria siekiama diegiant naujas, nuo konteksto priklausančias mobilumo paslaugas, praturtinti vairuotojo patirtį ir tuo pačiu pagerinti santykius su klientais. Mobilumas – tai „Atos“ strateginių investicijų sritis. Savo klientams padedame nuo konteksto priklausančias mobilumo paslaugas paversti tiesioginiu ir tvariu konkurenciniu pranašumu, atveriančiu naujas galimybes visiems verslo sektoriams. Mūsų atvira, tvirta, keičiamo dydžio ir lanksti sistema gali į vieną vietą sujungti visą turinį ir paslaugų teikėjus, o tai reiškia, kad taikydami pajamų gavimo ir rizikos pasidalijimo modelį, galime kurti naujus pajamų srautus ir pagerinti klientų pasitenkinimą.“