„Webas.lt“ yra internetinių sprendimų įmonė, kurios veikla plati – nuo domeno registravimo, serverio nuomos paslaugų iki įvairaus sudėtingumo interneto svetainių, sistemų platformų kūrimo. „Neapsiribojame tik techniniais sprendimais – iš mūsų galima tikėtis ir kūrybinių idėjų. Daug dėmesio skiriame socialiniams projektams, kuriame sprendimus mokymo įstaigoms, kultūros, verslo informacijos centrams ir kitoms ne pelno siekiančioms organizacijoms. Būdami arčiau žmonių galime geriau juos suprasti ir taip įgyti neįkainojamos patirties, susijusios su vartotojų naršymo įpročiais“, – pasakoja rinkodaros vadovas Eimantas Gardauskas.
„Webas.lt“ vardas gimė dar 2006 metais, kai įmonė teikė tik hostingo bei domenų registravimo paslaugas. „Vėliau natūraliai didėjant klientų poreikiams plėtėsi ir mūsų paslaugų spektras. Kaip ir visi interneto verslai, esame dinamiški, judame į priekį ir nežinome, ar jau pasiekėme tą maksimalų tikslą, ar dar ne. Taigi iki visiško idėjos įgyvendinimo dar šiek tiek trūksta.“
E. Gardauskas teigia, kad tokio verslo našumą labiausiai skatina geros rekomendacijos. „Daugelis mūsų klientų ateina pagal rekomendacijas. Ne vienas jų su mumis kuria ne pirmą ir net ne trečią projektą. Kai net artimiausi draugai nesidera dėl kainos – aš tai laikau didžiuliu mūsų profesionalumo įvertinimu“, – teigia E. Gardauskas.
Kiekvienos „Webas.lt“ paslaugos kaina yra verta rezultato. „Interneto svetainių kūrimo paslauga yra individuali ir kiekvienas projektas kainuoja skirtingai. Savo klientams visuomet siūlome patiems nustatyti biudžetą, o mūsų darbas – jį kuo efektyviau panaudoti. Kartais užduotis reikalauja sudėtingesnio programavimo, o dizainas tinka paprastesnis, kartais didesnį dėmesį tenka skirti išskirtiniam dizainui kurti. Interneto svetainės kūrimas yra investicija, verslas nesudėtingai nusprendžia, kiek nori investuoti, ir atitinkamai tikisi rezultato.“ Konkurentų šiame versle taip pat nestinga. Pasak E. Gardausko, tokią veiklą pradėti nėra sudėtinga.
„Naujokai turi energijos ir pasitikėjimo savimi, bet iš esmės jie tik kelia šurmulį savo spaminiais laiškais ir gerokai iškreipia paslaugų kainodarą. Bet kuri kiek rimtesnė web kompanija turi įvairių kitų pranašumų ir savo paslaugų pardavimą grindžia ne tik patrauklia kainodara. Ir, kiek žinau, nė vienai jų netrūksta darbo. Trūksta tik darbuotojų.“
Vis labiau populiarėjant virtualiam pasauliui, ne visi vadovai sugeba atsirinkti, kas yra kas. „Dėl anksčiau minėtų interneto svetainių kūrimo naujokų veiksmų organizacijos nelabai supranta, koks turėtų būti kainos ir kokybės santykis. Reta organizacija gali pateikti svetainės viziją. Čia mūsų įmonė įgauna aiškų konkurencinį pranašumą. Mes siūlome žinias, sėkmingas praktikas, greitus gamybos terminus ir, svarbiausia, patrauklią kainodarą. Pavyzdžiui, mokykloms skirtas modelis kainuoja vos 1 995 litus, o jo vertė siekia 10 000. Modeliai yra tęstiniai: kuriamos naujos funkcijos, siūlomos internetinės komunikacijos idėjos – geriau būti tikrai negali, belieka tuo patikėti. Ne veltui mūsų šūkis – prisijaukinti internetą paprasta.“