Markas Zuckerbergas šiuo metu turbūt trina rakas. Jo investicija pasiteisino ir prieš pusmetį įsigyta kompanija „Instagram“ pralenkė vieną pagrindinių paties „Facebook“ konkurentų – „Twitter“. Dabar Zuckerbergas gali pasigirti, kad ir mobiliųjų vartotojų tarpe už „Twitter“ populiaresnis yra jo turimas įrankis.
Naujausi statistiniai duomenys, kuriuos pateikia „comScore“, rodo, kad rugpjūtį „Instagram“ kasdien aplankydavo po 7,3 mln. vartotojų su mobiliaisiais įrenginiais, „Twitter“ teko nusileisti tik su 6,9 mln. vartotojų.
Palyginus su kovo mėnesiu, kai „Instagram“ dar nepriklausė Markui Zuckerbergui, kasdienių lankytojų skaičius išaugo beveik dešimteriopai. Prieš pusę metų ši nuotraukų dalinimosi sistema galėjo pasigirti vos 886 tūkst. lankytojais per dieną.
Šiandien „Twitter“ gali guostis tik tuo, kad pagal bendrus unikalius lankytojus iš visų įrenginių (29 mln. per dieną) vis dar lenkia „Instagram“ (21 mln.), tačiau tik laiko klausimas kada svarstyklės persisvers į priešingą pusę. Jau dabar statistinis mobilus „Instagram“ vartotojas per mėnesį tinklalapyje praleidžia 257 minutes, „Twitter“ rezultatas kiek kuklesnis – 169,9 min.
„Facebook“ balandį įsigijo „Instagram“ už 735 milijonus JAV dolerių. Dabar vienintelis klausimas, kankinantis „Instagram vartotojus – kada Markas Zuckerbergas sugalvos būdą, kaip iš šios sistemos galima gauti pelną?