Lietuvos krepšinio žvaigždė nėra itin aktyvus „Instagram“ socialiniame tinkle – paskutinė nuotrauka su Lietuvos prezidente Dalia Grybauskaite dėtas dar per Rio de Žaneiro olimpiadą prieš 7 savaites. Nepaisant to, jis neabejotinas lyderis pagal sekėjų skaičių tarp Lietuvos sportininkų – 194 tūkst.
Į daugiausiai sekėjų turintį trejetą pateko Londono olimpinė čempionė Rūta Meilutytė ir stipriausiu planetos žmogumi tituluojamas Žydrūnas Savickas. Pusę pirmojo dešimtuko sudaro krepšininkai.
„Niekas apie Rūtą Meilutytę tikriausiai nebūtų girdėjęs ir ji nesurinktų tiek sekėjų, jei nebūtų laimėjusi olimpiados ir tapusi „Auksine Žuvele“. Čia kaip bet kurioje kitoje gyvenimo srityje, daug kas priklauso nuo rezultato“, - tv3.lt pasakojo skaitmeninės reklamos ir komunikacijos paslaugas teikiančios įmonės „Socialus marketingas“ kūrybos procesų vadovas Aidis Dalikas.
„Jei sportininkas nori užsidirbti daugiau nei iš tiesioginės savo veiklos, turi pasirašyti sutartis su rėmėjais, o „Instagram“ sekėjų skaičius parodo, kiek kiekvieno atleto įrašas gali papildomai pasiekti žmonių, suteikti žinomumą tam prekės ženklui, kuris jį remia, - aiškino specialistas. - Kita vertus tai šioks toks rodiklis, kiek tas sportininkas populiarus ir realiame gyvenime. Tai padeda prekės ženklui atsirinkti, kuris sportininkas yra vertas susidomėjimo ir rėmimo, o su kuriais galima palaukti.“
Pašnekovas tvirtino, kad prekių ženklai dabar apskritai mėgsta išnaudoti bet kokius garsesnius žmones savo prekių pozicionavimui, svarbių žinučių pateikimui ne savo lūpomis.
„Kasdienės nuotraukos būtinas dalykas – parodo, kad tai tikras žmogus. Geriausiai ir veikia tokios nuotraukos. Socialiniuose tinkluose tikimės tokio turinio, kokį mes patys galėtume sukurti. Norime pamatyti sportininkų kasdienybę, kaip jiems sekasi, ką valgė pusryčiams ir panašiai. Tai nedidelis žvilgsnis į privatų gyvenimą. Buitiškas turinys netgi laimi ir gali sulaukti daug daugiau susidomėjimo nei išlaižytas pranešimas spaudai ir profesionalaus fotografo padarytos nuotraukos“, - komentavo Aidis Dalikas.
Viena iš aktyviausių socialiniuose tinkluose šuolininkė į aukštį Airinė Palšytė netgi tvirtino, kad praverstų žmogus, nuolat dirbantis su sportininko įrašais socialiniuose tinkluose: „Nėra žmogaus, kuris kuruotų šią mano veiklą. Gaila, nes tokių turėtų būti. Jie pritraukia rėmėjų dėmesį ir sportininkui, ir sporto šakai. Mano vadybininkė estė ragina, kad dažniau dėčiau ką nors, nes žmonėms įdomu. Pati baigiau komunikacijos fakultete bakalaurą ir daugmaž žinau, kaip kas turėtų atrodyti. Tik tam fiziškai neturiu laiko.“
Anot lengvaatletės kartais paprašo kineziterapeuto, kad paspaustų vieną kadrą ir parodytų tuos užkulisius. „Visąlaik atsiranda kritikų, kurie sako, kad per daug, gal nereikia, užsiimk savo veikla. Kita vertus, jei turiu laisvą poilsio minutę, kodėl negaliu įkelti nuotraukos į socialinius tinklus. Bendravimas su gerbėjais, parodymas, kaip yra sporto pasaulyje yra įdomu ir stengsiuosi tai ir toliau daryti“, - teigė ji.
Lietuvos sportininkai ir jų sekėjai „Instagram“ socialiniame tinkle:
Jonas Valančiūnas (krepšinis) 194 tūkst.
Žydrūnas Savickas (galiūnų sportas) 97 tūkst.
Rūta Meilutytė (plaukimas) 83,7 tūkst.
Donatas Motiejūnas (kepšinis) 70,2 tūkst.
Jonas Mačiulis (kepšinis) 35 tūkst.
Benediktas Vanagas (ralis) 29 tūkst.
Martynas Pocius (kepšinis) 27,5 tūkst.
Domantas Sabonis (kepšinis) 27,1 tūkst.
Inga Žuolytė (kūno rengyba) 26,1 tūkst.
Indrė Burlinskaitė (kūno rengyba) 18,1 tūkst.
Rimantas Kaukėnas (kepšinis) 17,9 tūkst.
Mindaugas Kuzminskas (kepšinis) 16,9 tūkst.
Antantas Kavaliauskas (kepšinis) 8,6 tūkst.
Airinė Palšytė (lengvoji atletika) 7,7 tūkst.
Ričardas Berankis (tenisas) 5,4 tūkst.
Martynas Gecevičius (kepšinis) 3 tūkst.
Sergejus Maslobojevas (vienas geriausių Lietuvos kovotojų) 2,7 tūkst.
Ernestas Šetkus (Lietuvos futbolo rinktinės vartininkas) 2,1 tūkst.
Vaida Žūsinaitė (olimpietė, maratonininkė) 1,9 tūkst.
Ieva Serapinaitė (olimpietė, penkiakovininkė) 2 tūkst.
Rita Pivoriūnaitė (kiokušin karate) 1,3 tūkst.