Britų leidinio „Auto Express“ žurnalistai tvirtina turintys jau patikrintų žinių, apie itin „karšto būdo“ naują „Audi“ kūrinį- galingiausią kompaktiško hečbeko versiją „S1“. Tai bus ne tik galingiausias, bet ir visų ratų pavara aprūpintas Ingolštato „vienetukas“.
Šiuo metu tarp tokios klasės kompaktiškų automobilių galingiausias yra 218 a.g. „Mini Cooper John Cooper Works“. Tačiau „Mini“ variklis suka tik priekinės ašies ratus, o „Audi S1“ bus aprūpintas visų ratų pavara. Tikėtina, kad „Audi S1“ bus montuojama inovatyvi visų ratų pavara su aktyviu galinės ašies diferencialu, kaip modelyje „Audi RS5“. Tokiu atveju, jau dabar galima teigti, kad „S1“ tikru tokios klasės automobilių etalonu pagal elgesio kelyje savybes.
Dar nežinoma, koks bus „Audi S1“ variklis. Čia galimi keli variantai. Gali būti, kad po variklio dangčiu slėpsis iki 240-250 a.g. forsuoti 1,8 TFSI ar 2,0 TFSI tipo varikliai. Dar vienas galimas variantas- visiškai naujas motoras savyje turintis ir ralinių genų. Pati „Audi“ nežada prisiminti triumfo ralio trasose laikų, tačiau tam ruošiasi „Volkswagen“. Tam puikiai tiktų ralinis aparatas sukurtas „Volkswagen Polo R“ pagrindu. Tokiu atveju būtų reikalingas ir galingas motoras su ne didesniu nei 1,6 litro darbo tūriu. Toks variklis puikiai tiktu ir „Audi S1“.
Pasak britų „Auto Express“ žurnalistų, „Audi S1“ išorė neturėtų radikaliai skirtis nuo kitų mažiausių „Audi“. Galingiausią modifikaciją iš toliau pažinti bus galima tik pagal gerokai didesnes ratų arkas. Manoma, kad kitais metais „Audi S1“ pasirodys kaip koncepcinis automobilis, o nuo konvejerio riedėti pradės 2012 metais.