Informacijos laikmenų gamintoja ir pardavėja "Acme Baltija" pranešė pernai augusi dvigubai sparčiau nei 2002-aisiais. Pernai bendrovės pardavimai sudarė 22,5 mln. Lt, arba 28 proc. daugiau nei ankstesniais metais.
Bendrovės prekių asortimentas pernai padidėjo 30 proc., toliau nuosekliai buvo laikomasi pozicijos siūlyti kokybiškus produktus už nedidelę kainą.
Pagrindinė "Acme Baltija" produkcija - įrašomieji diskai, įrašomieji DVD diskai, vaizdo ir garso kasetės, mini diskai, lankstieji diskeliai ir kt.
"Šįmet ir toliau stiprinsime pozicijas rinkoje", - tikisi bendrovės direktorius Tomas Palšis.
Pasak jo, pernai pardavimų augimą daugiausia lėmė remiantis keliais tyrimais teisingai įvertinti vartotojų poreikiai, taip pat agresyvi kainodara ir prekių asortimento plėtimas. "2003 m. aktyviai tirdami rinką ir vartotojų poreikius sužinojome, kad Lietuvoje kompaktinių diskų pirkėjams renkantis CD-R vienu svarbiausių argumentu išlieka kaina, tačiau pastebimai didėja reikalavimai laikmenų patvarumui", - sako T. Palšis.
2003 m. "Acme Baltija" aktyviai plėtėsi ir kaimyninėse rinkose - 2003 m. tikslas buvo išplėtoti prekybą Estijoje, kur bendrovė pirmauja ir jau užima 37 proc. įrašomųjų diskų rinkos. "Acme Baltijai" panašiai sekasi ir Latvijos rinkoje, kur pagal parduodamų įrašomų kompaktinių diskų skaičių taip pat yra pirmoje vietoje turėdama 28 proc. rinkos. Kompanijos atliktų tyrimų duomenimis, Karaliaučiaus krašte bendrovė taip pat pirmauja.
Tyrimų bendrovė "TNS-Gallup" prognozuoja, kad 2004 m. lėtės visos informacinių technologijų rinkos augimas. T. Palšio nuomone, šių metų bendrovės pardavimų apimtys augs penktadaliu, iki 27-28 mln. litų.
ELTA