Lėktuvas „Suchoj Superjet-100“, kurio borto numeris 95005, anksčiau dalyvavęs parodomuosiuose skrydžiuose Kazachstane ir Pakistane, turėjo atlikti skrydį Indonezijoje gegužės 9 dieną, „LifeNews“ televizija citavo Rusijos jungtinės aviacijos korporacijos pirmininko pavaduotoją Aleksandrą Tuliakovą.
Tačiau per gegužės 6 dieną atliktą patikrinimą buvo aptiktas degalų iš variklio tekėjimas, todėl pasirodymo organizatoriai nusprendė jį pakeisti kitu panašiu lėktuvu, kurio borto numeris 95004, teigė A. Tuliakovas. Organizatoriai turėjo tik kelias valandas lėktuvą paruošti skrydžiui.
„Suchoj“ korporacijos, kuri sukūrė lėktuvą, atstovas patvirtino, kad lėktuvas buvo pakeistas, tačiau nepasakė to priežasties.
Visi 45 lėktuvu skridę žmonės žuvo, kai lėktuvas netrukus po pakilimo įsirėžė į statų Salako kalno šlaitą netoli Džakartos.
Rusijos vicepremjero pareigas einantis Dmitrijus Rogozinas praėjusią savaitę teigė, jog, pasak ekspertų, „žmogiškasis faktorius“ – labiausiai tikėtina nelaimės priežastis. Ekspertai sakė, kad lėktuvo įranga veikė puikiai. D. Rogozinas tvirtino, kad, nepaisant nelaimės, Rusijoje gaminamas laineris yra konkurencingas.
Nepaisant blogų oro sąlygų, aukų kūnų paieškos tęsiamos. Anot Indonezijos aviacijos pareigūnų, tyrimas gali trukti iki metų.