Apie nutikimą savo asmeninėje „Facebook“ paskyroje pranešė Marijus, vienas iš lėktuve buvusių keleivių.
„PRIORITY UNBOARDING – arba kai nori būti kietas prieš skrydžio palydoves. Šios dienos skrydžio metu, Wizz Air lėktuve, maršrutu Lvovas-Vilnius, kažkoks pilietis pasipiktino, kad jam nebuvo paaiškinti saugumo reikalavimai rusų kalba.
Skrydžio palydovės jam paaiškino, kad „Wizz Air“ lėktuve skrydžio instrukcijos teikiamos anglų kalba, bei šiuo atveju papildomai lietuvių, kadangi skrydis į Vilnių.
Kadangi skrydžio palydovė mokėjo rusiškai, jam asmeniškai dar paaiškino rusiškai. Pilietis ir toliau piktinosi, ir dar necenzūriškai, o kodėl ne visiems ir neviešai.
Jo paprašė elgtis tinkamai – jis atsisakė. Jis paaiškino, kad žino savo teises, ir kad dabar visiems BUS.
Skrydžio palydovė suprato, kad susidūrė su tikru VIP klientu, ir atvykus į Vilnių užsakė jam PRIORITY UNBOARDING.
Mes visi kantriai palaukėm, kol tikras VIP išlips“, – „Facebook'e“ rašė Marijus.
Naujienų portalui tv3.lt susisiekus su incidentą mačiusiu keleiviu jis teigė, kad pasipiktinęs vyras nebuvo agresyvus ir fizinės jėgos nenaudojo, tačiau plūdo stiuardeses necenzūriniais žodžiais. Marijus pasakoja sėdėjęs gale, o pasipiktinęs keleivis – priekyje. Kaip teigia Marijus, incidentas įvyko dar prieš pakylant, iš karto po to, kai skrydžio palydovės pademonstravo saugumo reikalavimus lietuvių ir anglų kalba. Iš karto po to vienas vyras pasipiktino, kad saugumo reikalavimai nebuvo paaiškinti rusų kalba ir dėl to atsisakė užsisegti saugos diržą. Tiesa, vyro nepavyko nuraminti viso skrydžio metu, pasak Marijaus, pasipiktinęs vyras iki pat galo koneveikė skrydžio palydovus.