Prekybos tinklas „Iki“ penktadienį pranešė, kad visos tinklui priklausančios parduotuvės buriamos po vienu prekės ženklu.
„Iki“ pavadinimas nuo šiol jungs visas tinklui priklausančias parduotuves – ne tik IKI, bet ir CENTO, kurios tampa „IKI Cento“, bei „Ikiukus“, kurie tampa „IKI Express“. Taip pat pasikeitė ir bendrovės logotipas.
„Mes atidarėme pirmą savitarnos parduotuvę Lietuvoje, pirmieji pristatėme savitarnos kasas. Taip pat pirmieji pasiūlėme ekologiškus daugkartinio naudojimo maišelius, prancūzišką sūrį, šviežią žuvį ir daug kitų dalykų. Atsinaujinimui pristatyti pasirinkome datą – 11.11.11, nes joje yra daug vienetų. Tai atspindi mūsų siekį pirmauti ir tapti pirmuoju pasirinkimu mūsų pirkėjams“, – atsinaujinusios bendrovės pristatyme kalbėjo tinklą valdančios UAB „Palink“ generalinis direktorius Marcelis Harasztis.
Per ateinančius penkerius metus įmonė į parduotuvių atnaujinimą žada investuoti per 600 milijonų litų. Daugiausiai investicijų bus skirta parduotuvių renovacijai.
„Bendras prekės ženklas sustiprins mus, – tikino M. Harasztis. – Norime būti geriausia maisto parduotuve“.