Kovo mėnesį skaityti pranešimo apie industrinę idėjų gamybą ir inovacijas įmonėse į Lietuvą atvyksta idėjų gaminimo pradininkė šveicarų įmonės „BrainStore“ idėjų direktorė Nadja Schnetzler.
„Įmonės dažnai inovacijas suvokia tik kaip sunkų darbą dažniausiai susijusį su informacinėmis technologijomis. Tačiau mes inovacijas suprantame kaip veiklos ir produkto kokybės pagerinimą. Kitaip tariant, išsiskirti iš konkurentų galima originaliomis idėjomis, kurios gali palengvinti vidinį įmonės darbą arba suteikti papildomos vertės produktams.
„BrainStore“ kompanijoje mes kuriame tiek tai koks turi būti produktas, tiek kaip jis turi atrodyti ar būti įpakuotas, tiek kaip pristatytas rinkai. Kitaip tariant, mūsų unikali Idėjų mašinos technologija leidžia sistemingai gaminti idėjas bet kam. Idėjų mašinos sėkmė patvirtinta per 19 sėkmingų metų rinkoje“, - teigia Nadja Schnetzler.
Nadja Schnetzler yra viena iš Šveicarijos įmonės „Brainstore“, užsiimančios industrine idėjų gamyba, įkūrėjų ir vadovų. Tiek įmonė, tiek pati p. Schnetzler asmeniškai idėjų gamybos ir inovacijų klausimais yra konsultavusi tokias pasaulines įmones kaip „BASF“, „BMW“, „Coca Cola“, „Credit Suisse“, „McDonald‘s“, „Nestle“, „PricewaterhouseCoopers“ bei daugelį kitų.
„Man iki šiol teko lankytis tik vienoje iš Baltijos šalių - Estijoje. Tas vizitas buvo labai įdomus, nes Estijoje išties stipri idėjų ir inovacijų kultūra, todėl ir Lietuvoje tikiuosi išvysti kažką panašaus ir pati pasisemti naujų idėjų“, - teigia Nadja Schnetzler.
Detaliau idėjų gamybos procesą p. Schnetzler yra pristačiusi savo knygoje „The Idea Machine“. Idėjų gaminimo procesas susideda iš 16 paprastų dalių, kurios duoda efektyvius rezultatus, jei taikomos sistemingai. „BrainStore“ metodologijos yra mokoma Kornelio universitete, Ženevos universitete ir „IMD“ (Lozanoje).