Japonams taip pat britų užsidegimas, jog jiems buvo liepta per šešis mėnesius sukurti pilnai funkcionuojantį koncepcinį automobilį, kurį būtų galima pademonstruoti didžiausiose parodose ir pagrindiniams „Subaru“ kompanijos akcininkams.
„Subaru“ liepė ant „XT-6“ bazės sukurti prabangų sedaną, tačiau vos tik automobilis atkeliavo į D.Britaniją, inžinieriai suprato, kad „XT-6“ yra pats netinkamiausias donoras pasaulyje.
„IAD“ specialistai pasiėmę „XT-6“ platformą ją beveik vieną mėnesį tobulino. Po įvairiausių patobulinimų platforma pailgėjo 80 centimetrų, o plotis padidėjo net 35 centimetrais. Tik tada prasidėjo pasiruošimo darbai.
Britai pakeitė visas kėbulo detales, sumontavo galingesnį 6 cilindrų benzininį variklį ir naują keturių varomųjų ratų sistemą, aprūpino automobilį orinės pakabos komplektu.
Tuo tarpu interjere buvo galima išvysti neįprastą centrinę konsolę, už kurios sukūrimą reikėtų dėkoti „Philips“ specialistams. Visame pasaulyje žinomos įmonės specialistai sukūrė apvalios formos valdymo centrą, kurį buvo galima sukinėti kaip kokį nors ratą.
Pabaigtas automobilis atrodė įspūdingai, tačiau turėjo keletą trūkumų. Pirmasis trūkumas, kuris nepatiko „Subaru“ vadovams - silpnas variklis. Nors po kapotu slypėjo 2,7 litro, šešių cilindrų agregatas, tačiau jis išvystė tik 148 arklio galias. Norint ištaisyti šią problemą, automobilį suprojektavę „IAD“ specialistai teigė, kad tobulas variklis turėtų turėti 12 cilindrų ir ne mažiau kaip 600 arklio galių. Ar „Subaru“ norėjo investuoti į tokio variklio kūrimą? Žinoma, kad ne.
Antroji problema - projekto kaina. Tokio tipo automobilių kūrimas nėra pigus, tačiau „IAD“ sukurto modelio kaštai atrodė lyg iš piršto laužti. Norint perkelti „Royale“ į serijinę gamybą, prireiktų maždaug tris kartus didesnės sumos negu „Italdesign“ studijos siūlytas projektas.
„Subaru“ pasielgė racionaliai. Japonai nusprendė priimti „Italdesign“ pasiūlymą ir sukurti visiems puikiai žinomą automobilį - „Subaru SVX“.