Bent jau šiai dienai, mechaninė pavarų dėžė bus naudojama tik „Carrera S“ ir „Carrera 4S“ versijose, tačiau ilgainiui septynių laipsnių mechaninė pavarų dėžė atsiras ir bazinėje „Carrera“ versijoje.
Gamintojos teigimu, mechaninę pavarų dėžę turinti „Carrera S“ iki 100 km/val. galės įsibėgėti per 4,2 sekundės (3,6 sekundės su „PDK“), pasieks 308 km/val. maksimalų greitį. Be to, mechaninę pavarų dėžę turintis modelis bus 35 kilogramais lengvesnis už analogą su „PDK“.
Paskutinį kartą senamadiškas, bet daugelio automanų mėgstamas atributas „Porsche 911“ modelyje buvo diegiamas „991“ kartos modelyje, keliose skirtingose versijose. Nuo standartinės „Carrera“ iki „911 R“.
Pa-ga-liau. Automobilių gamintoja „Porsche“, oficialiai paskelbė, jog nuo šiol „911“ galės turėti septynių laipsnių mechaninę pavarų dėžę, kuri taps alternatyva aštuonių laipsnių automatinei transmisijai.
Kol daugelis gamintojų teigia, jog automobilių su mechaninėmis pavarų dėžėmis paklausa nuolatos smunka, „Porsche“ konstruktoriai įžvelgia atvirkštinę tendenciją. Vis daugiau ir daugiau „Porsche 911“ pirkėjų užsimano įsigyti automobilį su mechanine pavarų dėže, kuri suteikia daugiau malonių pojūčių vairuojant ikona tapusį modelį.
Pa-ga-liau. Automobilių gamintoja „Porsche“, oficialiai paskelbė, jog nuo šiol „911“ galės turėti septynių laipsnių mechaninę pavarų dėžę, kuri taps alternatyva aštuonių laipsnių automatinei transmisijai.
Kol daugelis gamintojų teigia, jog automobilių su mechaninėmis pavarų dėžėmis paklausa nuolatos smunka, „Porsche“ konstruktoriai įžvelgia atvirkštinę tendenciją. Vis daugiau ir daugiau „Porsche 911“ pirkėjų užsimano įsigyti automobilį su mechanine pavarų dėže, kuri suteikia daugiau malonių pojūčių vairuojant ikona tapusį modelį.