Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Lietuvoje duris atvėrus pirmajam „Ducati“, dar kartais vadinamo motociklų pasaulio „Ferrari“, salonui, šio ženklo gerbėjų dėmesys pasijuto iškart. Vienas ypatingesnių įvykių – išskirtinis, tik pagal užsakymus gaminamas, motociklas, tituluojamas vienu greičiausių pasaulyje, pasiekęs Lietuvą.
Tomas Grigonis, „Ducati“ prekės ženklo vadovas, pasakoja, kad ypatingas pirkinys – „Panigale V4S SP2“ motociklas.
„Šio modelio gamyba yra limituota ir pradedama tik tada, kai atsiranda konkretus klientas. Visas motociklas surenkamas rankomis Italijoje, o savybėmis jis labai artimas tam modeliui, kuriuo varžomasi „MotoGP“ lenktynėse, – pasakoja T. Grigonis ir lygina: – Jų rato įveikimo laikai skiriasi tik viena sekunde.“
Ypatinga ir ne tik tai: „Panigale“ modelis jau ir taip vadinamas vienu greičiausių pasaulyje, o V4S SP2 versija – dar labiau patobulinta ir turi daugiau išskirtinumų. Motociklą varo išskirtinis šiam gamintojui keturių cilindrų V formos, 1,1 litro darbinio tūrio variklis.
„Jo didesnė galia – 228 AG. Sumontuoti lengvi, vos 2,5 kg sveriantys, anglies pluošto ratlankiai. Motociklas sveria 168 kg, tad galios ir svorio santykis taip pat išskirtinis: 1 kg tenka apie 1,35 AG. Skaičiai patys kalba už save“, – sako pašnekovas.
Inžinieriai, kurdami šį motociklą, pasitelkė sukauptas žinias ir kiekvieną jo dalį kūrė taip, kad ji prisidėtų prie galimybės trasoje važiuoti kuo greičiau. Tam pasitarnauja ir elektroniniu būdu reguliuojama „Ohlins“ priekinė ir galinė pakaba bei galingi „Brembo“ stabdžiai, sukurti itin intensyviam stabdymui lenktynių trasose.
Tai, kad motociklas sukurtas greitai važiuoti trasoje liudija ir sumontuota GPS sistema, kuri tiksliai matuoja trasos įveikimo laikus ir tai atvaizduoja prietaisų skydelyje. Šis, beje, turi „Track Evo“ atvaizdavimo režimą, kuris yra toks pat kaip ir „Moto GP“ lenktynėse važiuojančių motociklų – ekrano viršuje horizontalioje linijoje atvaizduoja variklio sūkius, o didelis skaičius per vidurį ekrano rodo esamą pavarą.
Lygina su „Ferrari“
Visgi paklaustas, ar šis modelis galėtų būti vadinamas kolekciniu, pirmojo „Ducati“ motociklų salono Lietuvoje atstovas pabrėžia, kad tokiais galėtų būti dauguma šio ženklo gaminių.
„Kiekvienam modeliui sukurtos ypatingos, išskirtinės versijos. Pavyzdžiui, yra bendri gaminiai su „Lamborghini“, dėl ko „Ducati“ motociklai tampa dar ypatingesniais“, – sako T. Grigonis.
Jo nuomone, ypatingos partnerystės, o be to, ženklo nešama žinia apie stiprų charakterį, stilių ir inovacijas leidžia „Ducati“ turėti gerbėjų visame pasaulyje.
„Lietuviai taip pat nori būti išskirtiniai, stilingi, tad nieko keisto, jog šis prekės ženklas pavergė mūsų širdis“, – sako jis.
Jis neslepia, kad ir iki oficialaus salono atidarymo Lietuvoje jau buvo „Ducati“ gerbėjų ratas, o dabar jis tik auga. Salone nuolat apsilanko smalsuoliai: vieni jų ateina pasižiūrėti, pasvajoti ir išgerti kavos, kiti – konkrečiai žinodami, ko nori.
„Mėgstančių „Ducati“ žmonių skaičius Lietuvoje nuolat auga. Nors ir ne visi sau gali leisti įsigyti „Ducati“ motociklą, tačiau daugelis nuolat apie jį svajoja. Panašiai kaip ir su „Ferrari“ – visi svajoja apie jį“, – sako T. Grigonis.
Lietuvoje duris atvėrus pirmajam „Ducati“, dar kartais vadinamo motociklų pasaulio „Ferrari“, salonui, šio ženklo gerbėjų dėmesys pasijuto iškart. Vienas ypatingesnių įvykių – išskirtinis, tik pagal užsakymus gaminamas, motociklas, tituluojamas vienu greičiausių pasaulyje, pasiekęs Lietuvą.
Tomas Grigonis, „Ducati“ prekės ženklo vadovas, pasakoja, kad ypatingas pirkinys – „Panigale V4S SP2“ motociklas.
„Šio modelio gamyba yra limituota ir pradedama tik tada, kai atsiranda konkretus klientas. Visas motociklas surenkamas rankomis Italijoje, o savybėmis jis labai artimas tam modeliui, kuriuo varžomasi „MotoGP“ lenktynėse, – pasakoja T. Grigonis ir lygina: – Jų rato įveikimo laikai skiriasi tik viena sekunde.“
Ypatinga ir ne tik tai: „Panigale“ modelis jau ir taip vadinamas vienu greičiausių pasaulyje, o V4S SP2 versija – dar labiau patobulinta ir turi daugiau išskirtinumų. Motociklą varo išskirtinis šiam gamintojui keturių cilindrų V formos, 1,1 litro darbinio tūrio variklis.
„Jo didesnė galia – 228 AG. Sumontuoti lengvi, vos 2,5 kg sveriantys, anglies pluošto ratlankiai. Motociklas sveria 168 kg, tad galios ir svorio santykis taip pat išskirtinis: 1 kg tenka apie 1,35 AG. Skaičiai patys kalba už save“, – sako pašnekovas.
Inžinieriai, kurdami šį motociklą, pasitelkė sukauptas žinias ir kiekvieną jo dalį kūrė taip, kad ji prisidėtų prie galimybės trasoje važiuoti kuo greičiau. Tam pasitarnauja ir elektroniniu būdu reguliuojama „Ohlins“ priekinė ir galinė pakaba bei galingi „Brembo“ stabdžiai, sukurti itin intensyviam stabdymui lenktynių trasose.
Tai, kad motociklas sukurtas greitai važiuoti trasoje liudija ir sumontuota GPS sistema, kuri tiksliai matuoja trasos įveikimo laikus ir tai atvaizduoja prietaisų skydelyje. Šis, beje, turi „Track Evo“ atvaizdavimo režimą, kuris yra toks pat kaip ir „Moto GP“ lenktynėse važiuojančių motociklų – ekrano viršuje horizontalioje linijoje atvaizduoja variklio sūkius, o didelis skaičius per vidurį ekrano rodo esamą pavarą.
Lygina su „Ferrari“
Visgi paklaustas, ar šis modelis galėtų būti vadinamas kolekciniu, pirmojo „Ducati“ motociklų salono Lietuvoje atstovas pabrėžia, kad tokiais galėtų būti dauguma šio ženklo gaminių.
„Kiekvienam modeliui sukurtos ypatingos, išskirtinės versijos. Pavyzdžiui, yra bendri gaminiai su „Lamborghini“, dėl ko „Ducati“ motociklai tampa dar ypatingesniais“, – sako T. Grigonis.
Jo nuomone, ypatingos partnerystės, o be to, ženklo nešama žinia apie stiprų charakterį, stilių ir inovacijas leidžia „Ducati“ turėti gerbėjų visame pasaulyje.
„Lietuviai taip pat nori būti išskirtiniai, stilingi, tad nieko keisto, jog šis prekės ženklas pavergė mūsų širdis“, – sako jis.
Jis neslepia, kad ir iki oficialaus salono atidarymo Lietuvoje jau buvo „Ducati“ gerbėjų ratas, o dabar jis tik auga. Salone nuolat apsilanko smalsuoliai: vieni jų ateina pasižiūrėti, pasvajoti ir išgerti kavos, kiti – konkrečiai žinodami, ko nori.
„Mėgstančių „Ducati“ žmonių skaičius Lietuvoje nuolat auga. Nors ir ne visi sau gali leisti įsigyti „Ducati“ motociklą, tačiau daugelis nuolat apie jį svajoja. Panašiai kaip ir su „Ferrari“ – visi svajoja apie jį“, – sako T. Grigonis.