• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vilniaus geležinkelio stotyje pristatytas pirmasis Lietuvoje čekų gamybos dviaukštis elektrinis traukinys.

REKLAMA
REKLAMA

AB „Lietuvos geležinkeliai“ su Čekijos Respublikos ČKD Vagonka a.s. 2006-12-15 sudarė sutartį dėl dviejų dviaukščių elektrinių traukinių pirkimo. Tokio tipo traukiniai – tai naujovė ne tik Lietuvos, bet ir Rytų Europos rinkoje.

REKLAMA

Elektrinis traukinys EJ575 susideda iš 3-jų vagonų: motorinio, prikabinamojo ir prikabinamojo su valdymo kabina. Bendras traukinio ilgis – 79,2 m, vagonų aukštis – 4,6 m virš bėgių lygio, o vagonų kėbulų plotis – 2,8 m. Iš viso traukinyje įrengta 318 sėdimų vietų, o piko metu vietos pakaks dar 328 stovintiems keleiviams. Projektuojant traukinius buvo stengtasi, kad jie būtų kuo patogesnį keleiviams:

REKLAMA
REKLAMA

Traukinio vagonai žemagrindžiai (grindų aukštis 55 cm virš bėgių lygio (šiuo metu turimuose riedmenyse - apie 110 cm));

Žmonėms su neįgaliųjų vežimėliais įlipimo ir išlipimo palengvinimui motoriniame ir prikabinamajame su valdymo kabina vagonuose iš abiejų pusių įrengti įvažiavimo tilteliai, o vagonų viduje - specialios vietos prisitvirtinti vežimėlį;

Pagrindinė informacija specialiai neregiams papildomai užrašyta Brailio raštu;

Vagonuose įrengta oro kondicionavimo sistema;

Numatyta galimybė pajungti nešiojamus kompiuterius;

Sumontuoti 4 modernūs vakuuminiai tualetai, iš jų 2 pritaikyti žmonėms su negalia;

Numatyta galimybė įrengti karštų ir gaivinamųjų gėrimų aparatus;

Vagonų vidaus apdailai panaudotos šiuolaikiškos nedegios medžiagos;

Vagonuose įrengta šiuolaikiška moderni garsinė-vizualinė keleivių informavimo sistema;

Traukiniuose įdiegta keleivinių salonų ir išorės video stebėjimo sistema;

Numatyta galimybė keleiviams vežtis neišardytus dviračius, vaikų vežimėlius bei didesnį bagažą;

Visos durys atidaromos mygtuko paspaudimu, o užsidaro automatiškai arba taip pat paspaudus mygtuką, todėl keleivių salonuose nebus skersvėjų, o žiemą bus išsaugoma šiluma.

Atlikus traukinio bandymus nuo 2008 m. gruodžio mėn. numatoma pradėti keleivių vežimą pirmuoju traukiniu maršrutu Vilnius – Kaunas-1-Vilnius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų