Automobilis buvo sukurtas ant tos pačios modulinės platformos, kurią naudoja ir „Porsche“. Visgi, „Bentley“ atstovai teigia, jog net 82 procentai detalių yra būdingos tik „Continental GT“ kupė.
Naujoji platforma leido padidinti automobilio struktūros standumą bei leido sumažinti svorį. Pavyzdžiui, versija su „W12“ motoru yra 85 lengvesnė už savo pirmtaką, tačiau net ir šis mažas pokytis neleidžia sakyti, jog tai yra lengvas automobilis - „Continental GT“ svoris siekia 2250 kilogramų.
Pirmieji „Continental GT“ modeliai bus komplektuojami su modernizuotu 6 litrų, 12 cilindrų benzininiu varikliu bei 8 laipsnių automatine pavarų dėže. Be to, šis jėgos agregatas turi įdiegtą 48 voltų pagalbinę sistemą, kuri užtikrina, jog vairuotojas nepajustų jokio delsimo paspaudus akceleratoriaus pedalą.
Atnaujintas motoras išvystys 635 arklio galias ir 900 Nm sukimo momentą. Gamintojo teigimu, šis prabangus kupė iki 100 km/val. įsibėgės per 3,7 sekundės ir pasieks 333 km/val. maksimalų greitį.
Kalbant apie dinamiką, reikėtų paminėti „Bentley Dynamic Ride“ sistemą, kuri kontroliuoja variklio, pavarų dėžės ir pakabos darbą. Pavyzdžiui, priklausomai nuo vairuotojo važiavimo režimo, sistema stebi ir keičia ant priekinės ašies esančius elektroninius aktuatorius, kurie gali padidinti komfortą arba paveikti automobilio elgesį posūkiuose.
Automobilio viduje - aukščiausio lygio prabanga. „Bentley“ teigia, jog automobilio interjere bus panaudotos tik aukščiausio lygio medžiagos : tikra oda, medi, nepriekaištingos kokybės dalys iš metalo.
Nepaisant aristokratiškų tradicijų, automobilio viduje netrūks naujų technologijų. Viduje - 12,3 colių ekranas centrinėje konsolėje, kuris leis valdyti daugelį automobilio funkcijų. Šalia pavarų svirties - dar didesnis mygtukų skaičius su kuriais įjungsite sėdynių šildymą arba vėsinimą, keisti klimato kontrolės bei automobilio važiavimo parametrus.
Serijinė šio automobilio gamyba prasidės 2018 metų pavasarį.