• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Automobilių gamintoja „Bentley, netikėtai pristatė naujos kartos „Continental GT“ pamainą. Automobilį, kuris pakeis modelį serijinėje gamyboje išbuvusi daugiau nei vieną dešimtmetį. 
Ilgas automobilio gyvavimo laikas tik dar kartą įrodo, jog šių mašinų pirkėjai į kardinalius pokyčius žvelgia atsargiai. Norint „Bentley“ klientus įtikinti įsigyti absoliučiai naują automobilį, kuriame bus įdiegtos naujausios technologijos, iš pradžių reikia su jomis supažindinti, leisti pabandyti ir tik tuomet į gamybą paleisti visiškai naują modelį. Būtent taip buvo daroma „Bentley“ stovykloje.
Per ilgą „Continental GT“ modelio gamybos laikotarpį, jis nuolatos būdavo atnaujinimas, į jį būdavo montuojamos naujausios saugumo ir komforto įrangos sistemos. Dabar atėjo naujam žingsniui - pristatyti absoliučiai naują modelį, kuris išlaikė senojo „Continental GT“ kupė bruožus.
Naujasis modelis atrodo raumeningesnis, atletiškesnis ir ne toks ištižęs kaip senasis. Prie jaunatviškesnių formų prisidėjo 135 milimetrais į priekį pastumta priekinė ašis, ilgesnis variklio dangtis, žemesnė priekinė dalis bei žemesnė bei tolygesnė stogo linija.
Jeigu susikoncentruotume į detales, pamatytume keletą labai malonių detalių. Priekinėje dalyje matome šios markės modeliams būdingus apvalius priekinius žibintus bei blizgias radiatoriaus groteles, kurios netiesiogiai sako - „Traukis iš kelio varguoli.“
Tuo tarpu galinė dalis atrodo futuristiškiau. „EXP 10 Speed 6“ koncepte matyti dizaino elementai puikiai tinka naujos kartos „Continental GT“, kuris serijinėje gamyboje sieks išbūti ne porą metų, tad ilgaamžiškumas buvo vienas svarbiausių kriterijų kuriant naująjį kupė.

Automobilių gamintoja „Bentley, netikėtai pristatė naujos kartos „Continental GT“ pamainą. Automobilį, kuris pakeis modelį serijinėje gamyboje išbuvusi daugiau nei vieną dešimtmetį. 
Ilgas automobilio gyvavimo laikas tik dar kartą įrodo, jog šių mašinų pirkėjai į kardinalius pokyčius žvelgia atsargiai. Norint „Bentley“ klientus įtikinti įsigyti absoliučiai naują automobilį, kuriame bus įdiegtos naujausios technologijos, iš pradžių reikia su jomis supažindinti, leisti pabandyti ir tik tuomet į gamybą paleisti visiškai naują modelį. Būtent taip buvo daroma „Bentley“ stovykloje.
Per ilgą „Continental GT“ modelio gamybos laikotarpį, jis nuolatos būdavo atnaujinimas, į jį būdavo montuojamos naujausios saugumo ir komforto įrangos sistemos. Dabar atėjo naujam žingsniui - pristatyti absoliučiai naują modelį, kuris išlaikė senojo „Continental GT“ kupė bruožus.
Naujasis modelis atrodo raumeningesnis, atletiškesnis ir ne toks ištižęs kaip senasis. Prie jaunatviškesnių formų prisidėjo 135 milimetrais į priekį pastumta priekinė ašis, ilgesnis variklio dangtis, žemesnė priekinė dalis bei žemesnė bei tolygesnė stogo linija.
Jeigu susikoncentruotume į detales, pamatytume keletą labai malonių detalių. Priekinėje dalyje matome šios markės modeliams būdingus apvalius priekinius žibintus bei blizgias radiatoriaus groteles, kurios netiesiogiai sako - „Traukis iš kelio varguoli.“
Tuo tarpu galinė dalis atrodo futuristiškiau. „EXP 10 Speed 6“ koncepte matyti dizaino elementai puikiai tinka naujos kartos „Continental GT“, kuris serijinėje gamyboje sieks išbūti ne porą metų, tad ilgaamžiškumas buvo vienas svarbiausių kriterijų kuriant naująjį kupė.

REKLAMA


Automobilis buvo sukurtas ant tos pačios modulinės platformos, kurią naudoja ir „Porsche“. Visgi, „Bentley“ atstovai teigia, jog net 82 procentai detalių yra būdingos tik „Continental GT“ kupė.
Naujoji platforma leido padidinti automobilio struktūros standumą bei leido sumažinti svorį. Pavyzdžiui, versija su „W12“ motoru yra 85 lengvesnė už savo pirmtaką, tačiau net ir šis mažas pokytis neleidžia sakyti,  jog tai yra lengvas automobilis - „Continental GT“ svoris siekia 2250 kilogramų.
Pirmieji „Continental GT“ modeliai bus komplektuojami su modernizuotu 6 litrų, 12 cilindrų benzininiu varikliu bei 8 laipsnių automatine pavarų dėže. Be to, šis jėgos agregatas turi įdiegtą 48 voltų pagalbinę sistemą, kuri užtikrina, jog vairuotojas nepajustų jokio delsimo paspaudus akceleratoriaus pedalą.
Atnaujintas motoras išvystys 635 arklio galias ir 900 Nm sukimo momentą. Gamintojo teigimu, šis prabangus kupė iki 100 km/val. įsibėgės per 3,7 sekundės ir pasieks 333 km/val. maksimalų greitį.
Kalbant apie dinamiką, reikėtų paminėti „Bentley Dynamic Ride“ sistemą, kuri kontroliuoja variklio, pavarų dėžės ir pakabos darbą. Pavyzdžiui, priklausomai nuo vairuotojo važiavimo režimo, sistema stebi ir keičia ant priekinės ašies esančius elektroninius aktuatorius, kurie gali padidinti komfortą arba paveikti automobilio elgesį posūkiuose.
Automobilio viduje - aukščiausio lygio prabanga. „Bentley“ teigia, jog automobilio interjere bus panaudotos tik aukščiausio lygio medžiagos : tikra oda, medi, nepriekaištingos kokybės dalys iš metalo.
Nepaisant aristokratiškų tradicijų, automobilio viduje netrūks naujų technologijų. Viduje - 12,3 colių ekranas centrinėje konsolėje, kuris leis valdyti daugelį automobilio funkcijų. Šalia pavarų svirties - dar didesnis mygtukų skaičius su kuriais įjungsite sėdynių šildymą arba vėsinimą, keisti klimato kontrolės bei automobilio važiavimo parametrus.
Serijinė šio automobilio gamyba prasidės 2018 metų pavasarį.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų