Nors Europoje „Jetour“ vardas dar mažai žinomas, pasaulinėje arenoje gamintojas jau spėjo užsitikrinti solidžią poziciją. Vien per 2024 metus buvo parduota daugiau nei 560 tūkst. automobilių.
2025-aisiais planuojama pasiekti 800 tūkst. vienetų. Maždaug 35 proc. šių pardavimų jau dabar tenka eksporto rinkoms – Lotynų Amerikai, Artimiesiems Rytams, Rusijai ir Afrikai. Tikslas – artimiausiais metais padidinti tarptautinės prekybos dalį iki 50 proc..
Skirtingai nei dauguma Kinijos gamintojų, bandančių užkariauti Europą su elektromobiliais, „Jetour“ pasirinko kitą strategiją. Pirmieji modeliai pasiūlys benzininį arba įkraunamo hibrido versiją. Toks sprendimas leidžia išvengti Europos Komisijos taikomų papildomų muitų, kurie šiuo metu taikomi tik iš Kinijos importuojamiems elektromobiliams.
Pirmasis modelis – „Jetour T2“
Pirmuoju modeliu Europoje taps vidutinio dydžio SUV „Jetour T2“, kuris bus siūlomas su keliomis jėgainėmis. Viena pagrindinių – 2,0 litro darbinio tūrio keturių cilindrų turbobenzininis variklis, išvystantis 254 AG ir 390 Nm sukimo momentą. Jis komplektuojamas su 7 laipsnių dvigubos sankabos automatine pavarų dėže.
„T2“ išmatavimai prilygsta įprastiniams Europos D segmento SUV: ilgis – 4785 mm, plotis – 2006 mm, aukštis – 1875 mm, ratų bazė – 2800 mm. Tai panašaus dydžio modelis kaip „Hyundai Santa Fe“, „Ford Edge“ ar „Jeep Grand Cherokee“.
Skirtingai nuo daugumos šiuolaikinių SUV, „Jetour T2“ sukurtas naudojant klasikinę rėminę konstrukciją.
Pasak gamintojo, „Jetour T2“ taps vienu prieinamiausių gerai sukomplektuotų visureigių savo klasėje. Pradinė kaina turėtų būti mažesnė nei 38 000 eurų. Kartu planuojama gamybos plėtra Europoje, siekiant sumažinti logistikos kaštus ir geriau atliepti vietinių vartotojų poreikius.