„Bitės grupė“ duomenimis, "Bitė" jau trečią mėnesį pirmauja tarp šalies mobiliojo ryšio operatorių, pagal numerį perkeliančių klientų skaičių. Taip pat 60 proc. perėjusių į „Labas kontraktą“ yra buvę „Tele2“ klientai, kuriems aktualūs žemos kainos pasiūlymai.
„Mūsų reklamoje klientų prašėme pasidalinti įspūdžiais, ar jie perėję į „Labas kontraktą“ moka mažiau. „Tele2” reakcija į šias reklamas rodo, kad jiems nepatinka klientų balsas ir nuomonė, jog geriausios kainos pasiūlymai jau nebe pas juos. Peržengdama visas verslo etikos normas, bendrovė bando savo buvusius klientus užtildyti“, - teigė „Eurocom“, valdančios „Labas kontraktą“ paslaugą, direktorius Aurimas Kapočius.
Per paskutinius mėnesius „Labas kontraktas“ įsitvirtino kaip mažiausios kainos abonentinio mokėjimo paslauga telekomunikacijų rinkoje. Tai parodė bendrovės „Spinter tyrimai” sausio mėnesį atliktas nuomonės tyrimas, kurio metu apklausus buvusius „Tele2“ klientus, kurie šiuo metu naudojasi „Labas kontraktu“, paaiškėjo, kad 83% jų teigia, jog perėję į „Labas kontraktą“ sutaupo.
„Labas kontrakto“ reklamoje nusifilmavusi Ugnė atvirai pasakojo, kad „Tele2“ mesti kaltinimai ir kiti veiksmai, kuomet jos buvęs operatorius be jos sutikimo paviešino klientės naudojimosi mobiliuoju telefonu įpročius ją įžeidė, pažemino ir šokiravo.
„Prieš kameras papasakojau taip, kaip man atrodė ir pateikiau apytikslį sąskaitų palyginimą, nes dabar moku daug mažiau. Tuo tarpu „Tele2“ be mano sutikimo paviešino daugiau duomenų apie mano skambučius, peržiūrinėjo mano socialinių tinklų paskyras, dėl ko dabar jaučiuosi nesaugiai. Svarstau galimybę kreiptis į atsakingas institucijas dėl mano duomenų viešinimo”, - teigia Ugnė.
„Bitės grupė“ pateiks visus turimus duomenis tyrimą atliekančiai Konkurencijos tarnybai ir taip pat imsis teisinių priemonių dėl „Tele2” atsakomųjų veiksmų.
„Tele2“: "Bitės grupės" reklamoje teigiami melagingi faktai
Andriaus Baranausko, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktoriaus teigimu, kiekvienas asmuo pats nustato savo privatumo ribas.
"Kadangi p. Ugnė per visuomenės informavimo priemones pati nušvietė faktus apie savo privatų gyvenimą, jos teisių negali pažeisti tolesnis „Tele2“ domėjimasis jos išsakytos informacijos apie privatų gyvenimą teisingumu. Be to, Lietuvos Aukščiausiasis Teismas, nagrinėdamas ginčus, susijusius su asmens privatumo apsauga, taip pat yra pažymėjęs, kad jeigu asmens privataus gyvenimo faktų, nuotraukos publikavimą pateisina viešasis interesas, asmens sutikimas nereikalingas", - išplatintame pranešime teigia A. Baranauskas.
Anot jo, šiuo atveju viešasis interesas akivaizdus, jeigu aptariama „LABAS kontrakto“ reklama klaidinama didelė dalis vartotojų. Atkreiptinas dėmesys į tai, kad „Tele2“ faktų paviešinimu siekia išvengti vartotojų suklaidinimo, tuo tarpu „Bitės“ kontrargumentais kaltė dėl reklamos klaidingumo tiesiog perkeliama vartotojai.
Taigi, dėl aukščiau nurodyto nėra pagrindo teigti, kad p. Ugnės teisė į privatų gyvenimą yra pažeista.
"Kalbant iš esmės – Bitės grupės reklamoje teigiami melagingi faktai. Aiškinti, kad tai yra asmeninė nuomonė, negalima – priešingu atveju kas uždraus reklamoje transliuoti tokias „asmenines nuomones“ apie, pvz., pašvinkusią mėsą konkuruojančiame prekybos tinkle ir panašų melą?", - stebisi A. Baranauskas.
"Tele2" primena, kad „Bitės“ reklamoje lyginama kaina, tačiau nenurodoma, kad mokėta už skirtingus dalykus.
"Įstatymai tam ir yra, kad jų būtų laikomasi. Suprantu, kad 23 m. mergina neprivalo išmanyti konkurencinės teisės, reklamos ir kt. pagrindų. Bet „Bitei“, kurios užsakymu reklama sukurta ir transliuojama, dirba būrys teisininkų, rinkodaros specialistų ir kitų profesionalų. Įmonė privalo įvertinti savo veiksmų pasekmes, o ne slėptis už mergaitės nugaros", - įsitikinęs A. Baranauskas.