• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

10 dešimtmečio pradžioje, automobilių gamintoja „Lancia“ glaudžiai bendradarbiavo su keliomis dizaino studijomis. Kol didžioji dauguma „Lancia“ inžinierių siautėjo pasaulio ralio čempionate, „I.A.D“ dizaino studijos darbuotojai nusprendė sukurti automobilį, kuris galėtų puikiai papildyti „Lancia“ modelių gamą.
Kūrimo ir projektavimo darbai prasidėjo 1991 metų vasarą. Beveik tuo pačiu metu, kai „Lancia“ pradėjo serijinę „Dedra Integrale“ gamybą. „Dedra Integrale“ iš esmės buvo „Delta Integrale 8V“ su sedano kėbulu. Variklis, transmisija ir nuolatinė keturių varančiųjų ratų pavara buvo paimta iš visiems puikiai žinomo hečbeko. Būtent šis modelis tapo būsimo „I.A.D.“ projekto pagrindu.

10 dešimtmečio pradžioje, automobilių gamintoja „Lancia“ glaudžiai bendradarbiavo su keliomis dizaino studijomis. Kol didžioji dauguma „Lancia“ inžinierių siautėjo pasaulio ralio čempionate, „I.A.D“ dizaino studijos darbuotojai nusprendė sukurti automobilį, kuris galėtų puikiai papildyti „Lancia“ modelių gamą.
Kūrimo ir projektavimo darbai prasidėjo 1991 metų vasarą. Beveik tuo pačiu metu, kai „Lancia“ pradėjo serijinę „Dedra Integrale“ gamybą. „Dedra Integrale“ iš esmės buvo „Delta Integrale 8V“ su sedano kėbulu. Variklis, transmisija ir nuolatinė keturių varančiųjų ratų pavara buvo paimta iš visiems puikiai žinomo hečbeko. Būtent šis modelis tapo būsimo „I.A.D.“ projekto pagrindu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

1992_I.A.D._Magia_01


Dizaino studijos meistrai didžiausią dėmesį skyrė automobilio išvaizdai. Kadangi techninė automobilio dalis atitiko visus „I.A.D.“ specialistų norus, jie galėjo nesukdami galvos susitelkti į „Magia“ eksterjerą.
Po daugiau kaip 6 mėnesių praleistų dizaino studijoje, 1992 metų pavasarį „I.A.D.“ pristatė savo naujausią darbą - „I.A.D. Magia“. Ženevos automobilių parodoje pristatytas koncepcinis automobilis iškart sulaukė milžiniško susidomėjimo. Tuometinėje spaudoje antraštės mirgėjo nuo klausimų kada „I.A.D.“ ir „Lancia“ pradės serijinę šio modelio gamybą.

REKLAMA

1992_I.A.D._Magia_02


„I.A.D.“ pristatydama šį koncepcinį automobilį pasirūpino, kad „Lancia“ inžinieriams reikėtų kuo mažiau investuoti į „Magia“ pritaikymą bendro naudojimo keliams. Italams būtų reikėję pastorinti priekinius statramsčius, sumontuoti funkcionuojantį prietaisų skydelį ir pasirūpinti garso izoliacija.
Vis dėlto, automobilis buvo pristatytas ne pačiu tinkamiausiu metu. 1992 metais „Fiat“ koncerno valdyboje atsirado naujų veidų, kurie manė, jog „Lancia“ privalo orientuotis ne į sportiškus, bet į komfortiškus modelius. Jie taip pat manė, jog „Lancia“ turi pasitraukti iš pasaulio ralio čempionato. Nors iš pradžių daug kas šiomis kalbomis netikėjo, tačiau ... 1992 metais „Lancia“ oficialiai pasitraukė iš pasaulio ralio čempionato, o inžinieriams suteikta laisvė buvo truputėlį apribota. Todėl nenuostabu, kad net ir toks nuostabus projektas kaip „Magia“ buvo nurašytas ir užmirštas.
O gaila...

1992_IAD_Magia_Design-Sketches

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų