Dizaino studijos meistrai didžiausią dėmesį skyrė automobilio išvaizdai. Kadangi techninė automobilio dalis atitiko visus „I.A.D.“ specialistų norus, jie galėjo nesukdami galvos susitelkti į „Magia“ eksterjerą.
Po daugiau kaip 6 mėnesių praleistų dizaino studijoje, 1992 metų pavasarį „I.A.D.“ pristatė savo naujausią darbą - „I.A.D. Magia“. Ženevos automobilių parodoje pristatytas koncepcinis automobilis iškart sulaukė milžiniško susidomėjimo. Tuometinėje spaudoje antraštės mirgėjo nuo klausimų kada „I.A.D.“ ir „Lancia“ pradės serijinę šio modelio gamybą.
„I.A.D.“ pristatydama šį koncepcinį automobilį pasirūpino, kad „Lancia“ inžinieriams reikėtų kuo mažiau investuoti į „Magia“ pritaikymą bendro naudojimo keliams. Italams būtų reikėję pastorinti priekinius statramsčius, sumontuoti funkcionuojantį prietaisų skydelį ir pasirūpinti garso izoliacija.
Vis dėlto, automobilis buvo pristatytas ne pačiu tinkamiausiu metu. 1992 metais „Fiat“ koncerno valdyboje atsirado naujų veidų, kurie manė, jog „Lancia“ privalo orientuotis ne į sportiškus, bet į komfortiškus modelius. Jie taip pat manė, jog „Lancia“ turi pasitraukti iš pasaulio ralio čempionato. Nors iš pradžių daug kas šiomis kalbomis netikėjo, tačiau ... 1992 metais „Lancia“ oficialiai pasitraukė iš pasaulio ralio čempionato, o inžinieriams suteikta laisvė buvo truputėlį apribota. Todėl nenuostabu, kad net ir toks nuostabus projektas kaip „Magia“ buvo nurašytas ir užmirštas.
O gaila...