Įsikorę į automobilio vidų, netrukus pastebėsite dar vieną dalyką – jame nėra fizinių mygtukų. Išskyrus transmisijai, langų ir durelių atidarymui skirtų mygtukų, visas kitas funkcijas valdysite naudodami jutiklinius ekranus. Štai, centrinėje konsolėje esantis įrenginys mums kelia labai daug asociacijų su „
Land Rover Discovery Sport“, o minimalistinio dizaino prietaisų skydelis – „Mercedes-Benz“ šeimos narius, kuriuose skaitmeniniai prietaisų skydeliai jau kurį laiką yra norma.
Nepaisant panašumų su kitų gamintojų kūriniais, naujos kartos „Hyundai Tucson“ žada būti erdvesnis, platesnis ir technologiškai pažangesnis. Vien ko vertos 64 spalvos, kuriomis galėsite apšviesti automobilio interjerą!
Variklių gamoje radikalių naujovių neišvysite. 1,6 litro, keturių cilindrų benzininis variklis išvystys 150 arba 180 arklio galių. Versija su hibridine pavara pasiūlys 265 arklio galias, o dyzeli ryjantis motoras išspaus kukliai atrodančias 136 arklio galias.
Būsimi „Hyundai Tucson“ vairuotojai galės rinktis iš šešių laipsnių mechaninės pavarų dėžės, šešių laipsnių robotizuotos pavarų dėžės (6iMT) ir septynių laipsnių dvigubos sankabos automatinės transmisijos (7DCT) bei keturių ar dviejų varančiųjų ratų pavaros.