• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pastaraisiais metais „Hyundai“ labai daug dėmesio skyrė elektrifikacijai, tačiau, skirtingai nei dauguma konkurentų, „Hyundai“ investuoja ne tik į tradicinius elektromobilius, bet ir į automobilius, kuriuos būtų galima girdyti vandeniliu. 
Vis dėlto, šiuo metu vandenilio gavyba dažnai yra prieštaringai vertinama tiek ekonominiu, tiek ekologiniu požiūriu, tačiau „
Hyundai“ inžinieriai pasigyrė, kad planuoja išgauti didelius vandenilio kiekius naudodami vieną pagrindinį komponentą – plastiko atliekas.
Hyundai Ioniq 5
Įgyvendindama vandenilio gamybos planus „Hyundai“ investavo 400 mlrd. vonų į gamyklą, kurioje plastiko atliekos pirolizės ir dujinimo būdu paverčiamos vandeniliu.
Pirolizė – tai medžiagų skilimas aukštoje temperatūroje inertinėje aplinkoje, kai keičiasi cheminiai komponentai. Tokiu atveju plastikas turėtų būti paverčiamas vandenilio dujomis.
Naujos kartos Hyundai Tucson visureigis
Tokiu būdu gautas vandenilis turėtų būti naudojamas vandenilio generatoriuose, pramoniniuose vandenilio kuro elementuose ir, žinoma, automobilių pramonėje. Be to, automobilių gamintojas tikisi, kad iki 2050 m. vandenilio paklausa pasaulyje padidės 18 proc., o tai leistų gauti dar daugiau pajamų.
Tikimasi, kad šios investicijos į „Hyundai“ anglies dioksido neutralumą prasidės kitų metų pirmoje pusėje, kai bus pradėta gamyklos statyba. Vandenilio gamyba turėtų prasidėti po dvejų metų, maždaug 2024 m.

Pastaraisiais metais „Hyundai“ labai daug dėmesio skyrė elektrifikacijai, tačiau, skirtingai nei dauguma konkurentų, „Hyundai“ investuoja ne tik į tradicinius elektromobilius, bet ir į automobilius, kuriuos būtų galima girdyti vandeniliu. 
Vis dėlto, šiuo metu vandenilio gavyba dažnai yra prieštaringai vertinama tiek ekonominiu, tiek ekologiniu požiūriu, tačiau „
Hyundai“ inžinieriai pasigyrė, kad planuoja išgauti didelius vandenilio kiekius naudodami vieną pagrindinį komponentą – plastiko atliekas.
Hyundai Ioniq 5
Įgyvendindama vandenilio gamybos planus „Hyundai“ investavo 400 mlrd. vonų į gamyklą, kurioje plastiko atliekos pirolizės ir dujinimo būdu paverčiamos vandeniliu.
Pirolizė – tai medžiagų skilimas aukštoje temperatūroje inertinėje aplinkoje, kai keičiasi cheminiai komponentai. Tokiu atveju plastikas turėtų būti paverčiamas vandenilio dujomis.
Naujos kartos Hyundai Tucson visureigis
Tokiu būdu gautas vandenilis turėtų būti naudojamas vandenilio generatoriuose, pramoniniuose vandenilio kuro elementuose ir, žinoma, automobilių pramonėje. Be to, automobilių gamintojas tikisi, kad iki 2050 m. vandenilio paklausa pasaulyje padidės 18 proc., o tai leistų gauti dar daugiau pajamų.
Tikimasi, kad šios investicijos į „Hyundai“ anglies dioksido neutralumą prasidės kitų metų pirmoje pusėje, kai bus pradėta gamyklos statyba. Vandenilio gamyba turėtų prasidėti po dvejų metų, maždaug 2024 m.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų