Didžiausias Pietų Korėjos automobilių gamintojas „Hyundai Motor Company“ per pirmuosius tris šių metų mėnesius pardavė 1,072 mln. automobilių – 16,7 proc. daugiau nei pernai per tą patį laikotarpį. Koncerno grynasis pelnas šoktelėjo 30,6 proc. ir pasiekė 2,45 trilijono vonų (5,68 mlrd. litų), o pardavimo pajamos didėjo 10,6 proc. iki 20,16 trilijono vonų (46,6 mlrd.litų).
Koncerno grynasis pelnas augo nepaisant neapibrėžtumų pasaulio rinkose. Pats „Hyundai“ teigia, kad pelno augimą lėmė principo „kaina už vertę“ taikymas – koncerno automobilių kainai nebetaikoma „nuolaida“ vien dėl to, kad tai „Hyundai“. Atvirkščiai, pastaraisiais metais koncerno automobiliai tapo kokybės ir inovacijų pavyzdžiu. Tai atspindi ir nuolat auganti „Hyundai“ prekės ženklo vertė.
„Hyundai“ ekspertai prognozuoja, kad iki metų pabaigos pasaulinė automobilių rinka išliks netvari ir nors JAV rinkoje fiksuojami atsigavimo ženklai, Europoje prognozes vis dar temdo naujos krizės bangos grėsmė. Besivystančiose šalyse tikimasi paklausos mažėjimo didžiausiose rinkose – Kinijoje ir Indijoje, o Brazilijoje ir Rusijoje vidaus rinką paveiks griežtinama automobilių importo politika.
Tokiomis sąlygomis „Hyundai“ ir toliau orientuosis į kokybinių rodiklių gerinimą, o pelningumo didinimas bus svarbesnis nei gamybos apimčių auginimas. Taip pat planuojama stiprinti regioninių modelių pardavimo procesus. Šis planas taikomas „Hyundai i30“ Europoje, „Solaris“ Rusijoje ir „Eon“ bei i10 Indijoje.
Antrajame šių metų pusmetyje planuojama užbaigti trečiosios gamyklos statybą Kinijoje bei pirmosios – Brazilijoje. Tai bus jau septinta gamykla už Pietų Korėjos ribų.