Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Greičio palaikymo sistema – technologija, kuri vairuotojų gyvenimą palengvina ilgose kelionėse.
Per pastaruosius dešimtmečius į automobilius diegiamos greičio palaikymo sistemos kaip reikiant patobulėjo.
Dabar – jos ne tik palaiko pastovų automobilio greitį. Tam tikruose automobiliuose jos sugeba palaikyti saugų atstumą priešais važiuojančią mašiną, esant poreikiui – sumažinti greitį ar netgi automobilį sustabdyti.
Tuo tarpu „Hyundai“ bendrovės inžinieriai pradėjo dirbti prie greičio palaikymo sistemos, kurios veikimą kontroliuotų ne tik pats vairuotojas, bet ir dirbtinis intelektas.
„Naujoji technologija dramatiškai pranokstą anksčiau naudotą technologiją. Ji kaip reikia pagerino autonomiškai veikiančių automobilių veikimo savybes“, – sako Woongjunas Jangas, „Hyundai Motor Group“ koncerno viceprezidentas.
Išmanioji greičio palaikymo sistema sugeba išlaikyti atstumą nuo priešais važiuojančio automobilio – savybė, kuria pasižymėjo ir ankstesnės „Hyundai“ automobiliuose naudotos sistemos. Tik šį kartą skirtumas tas, jog dirbtiniu intelektu paremta technologija nuolatos stebi kokiu maršrutu automobilis važiuoja kiekvieną dieną, atsižvelgia į vairuotojo vairavimo manierą ir esant poreikiui – automatiškai parenka nuolatos naudojamus parametrus.
Bendrovės tikinimu, naujoji sistema veiks ne tik greitkelyje, kur greitis pakankamai didelis, bet ir mieste, kur važiavimo greitis ir atstumas yra maži.
Naujoji technologija analizuoja tris vairuotojo elgesio savybes: kokiu atstumu jis laikosi nuo kitų automobilių, kaip stipriai jis spaudžia akceleratoriaus pedalą ir kaip greitai jis prisitaiko prie pasikeitusių važiavimo sąlygų.
Greičio palaikymo sistema – technologija, kuri vairuotojų gyvenimą palengvina ilgose kelionėse.
Per pastaruosius dešimtmečius į automobilius diegiamos greičio palaikymo sistemos kaip reikiant patobulėjo.
Dabar – jos ne tik palaiko pastovų automobilio greitį. Tam tikruose automobiliuose jos sugeba palaikyti saugų atstumą priešais važiuojančią mašiną, esant poreikiui – sumažinti greitį ar netgi automobilį sustabdyti.
Tuo tarpu „Hyundai“ bendrovės inžinieriai pradėjo dirbti prie greičio palaikymo sistemos, kurios veikimą kontroliuotų ne tik pats vairuotojas, bet ir dirbtinis intelektas.
„Naujoji technologija dramatiškai pranokstą anksčiau naudotą technologiją. Ji kaip reikia pagerino autonomiškai veikiančių automobilių veikimo savybes“, – sako Woongjunas Jangas, „Hyundai Motor Group“ koncerno viceprezidentas.
Išmanioji greičio palaikymo sistema sugeba išlaikyti atstumą nuo priešais važiuojančio automobilio – savybė, kuria pasižymėjo ir ankstesnės „Hyundai“ automobiliuose naudotos sistemos. Tik šį kartą skirtumas tas, jog dirbtiniu intelektu paremta technologija nuolatos stebi kokiu maršrutu automobilis važiuoja kiekvieną dieną, atsižvelgia į vairuotojo vairavimo manierą ir esant poreikiui – automatiškai parenka nuolatos naudojamus parametrus.
Bendrovės tikinimu, naujoji sistema veiks ne tik greitkelyje, kur greitis pakankamai didelis, bet ir mieste, kur važiavimo greitis ir atstumas yra maži.
Naujoji technologija analizuoja tris vairuotojo elgesio savybes: kokiu atstumu jis laikosi nuo kitų automobilių, kaip stipriai jis spaudžia akceleratoriaus pedalą ir kaip greitai jis prisitaiko prie pasikeitusių važiavimo sąlygų.