• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Ant bangos“ esantis automobilių gamintojas „Hyundai“, netolimoje ateityje ruošiasi pradžiuginti išskirtinius reikalavimus automobiliams keliančius automanus. 
„Hyundai“ ir „Hyundai N“ divizijos vadovai nusprendė sukurti naują modelį, kuris taptų šio gamintojo flagmanu, inžinerine demonstracija ir stipriu spyriu į užpakalį automobilių industrijos senjorams.

„Ant bangos“ esantis automobilių gamintojas „Hyundai“, netolimoje ateityje ruošiasi pradžiuginti išskirtinius reikalavimus automobiliams keliančius automanus. 
„Hyundai“ ir „Hyundai N“ divizijos vadovai nusprendė sukurti naują modelį, kuris taptų šio gamintojo flagmanu, inžinerine demonstracija ir stipriu spyriu į užpakalį automobilių industrijos senjorams.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Hyundai i30 N Option (8)


Tai bus ne S klasės ar 7 serijos „BMW“ analogas. „Hyundai“ norėdama pratęsti įvaizdžio formavimo kampaniją ir sustiprinti „Hyundai N“ padalinio reputaciją, sukurs „Polestar 1“ analogą. Tai bus 2+2 tipo, hibridinės pavaros pagalba riedantis kupė, kainuosiantis ne mažiau kaip 120 000 eurų.
„Hyundai“ sportiškų automobilių ir automobilių sporto padalinio viceprezidentas GyooHeon Choi patvirtino, jog gamintojas šiuo metu planuoja sukurti greitą ir dinamišką kupė, kuris taptų „Hyundai“ markės pažiba.

REKLAMA

GyooHeon Choi


„Šiuo metu svarstome kokio tipo jėgainė turėtų atsirasti automobilyje ir ar mūsų sąraše esantys pasirinkimai patiktų mūsų klientams“, – priduria Gyoo Heon Choi.
„Mes taip pat svarstome galimybę automobilį aprūpinti keturių varančiųjų ratų pavara, bet tai pernelyg sena technologija. Aš asmeniškai norėčiau pamatyti automobilį, kuris turėtų tradicinę priekinių ratų pavarą, kuriam talkintų ant galinės ašies sumontuotas elektros motoras“, – projekto detalėmis dalinasi Gyoo Heon Choi.

REKLAMA
REKLAMA

Hyundai i30 N (14)

Tuo tarpu sportiškų automobilių padalinio Europoje vadovas Klausas Kösteris priduria, jog naujasis modelis privalo atitikti tam tikrus reikalavimus. Jis turi sudominti kitų markių vairuotojus. Jis privalo sudominti tuos, kurie iki tol niekada nesvarstė galimybės įsigyti „Hyundai“, – pasakoja jis.
Jeigu gamintojas nuspręstų pasinaudoti „Volvo“ inžinierių labai dažnai naudojama formule, kuomet tradicinis vidaus degimo variklis suka priekinius ratus, o galiniais ratais rūpinasi elektros motoras, „Hyundai“ šią konfigūraciją naujame modelyje galėtų pritaikyti labai greitai ir efektyviai. Gamintojui tiesiog užtektų pasinaudoti „Hyundai i30 N“ ir elektra varomo „Hyundai Kona“ komponentais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Hyundai RN30 (7)


Kol „Hyundai“ būstinėje dirbantys specialistai svarsto kaip turėtų atrodyti galutinis projektas, Europoje dirbantys inžinieriai bendro naudojimo keliuose testuoja skirtingus komponentus, kurie anksčiau ar vėliau atsiras skirtinguose „Kia“ bei „Hyundai“ markės modeliuose.
Europos keliuose ne vieną kartą užfiksuotas „Hyundai RM16 N“ prototipas puikiai parodo kaip atrodo vieno didžiausio automobilių gamintojo laboratorija ant ratų.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų