Taivano elektronikos gamintoja bendrovė HTC pranešė keičianti savo verslo strategiją. Nepasiteisinus ankstesniajai, kuomet didžiausias dėmesys buvo skiriamas flagmanų modelių kūrimui, dabar HTC sieks įsitvirtinti nebrangių išmaniųjų rinkos dalyje, skelbia „CNet“.
Per metus HTC užimama rinkos dalis sumažėjo beveik 2 kartus, ir tai siejama su ankstesniu bendrovės vadovybės siekiu siūlyti rinkai vis naujus techniškai pažangių išmaniųjų telefonų modelius. Dabar, pasak HTC finansų direktoriaus Chang Chia-Lino, bendrovė keičia kursą ir imsis nebrangių išmaniųjų, skirtų besivystančioms rinkoms, gamybos.
Rinkos tyrimų bendrovės IHS duomenimis, 2012 m. HTC užėmė ketvirtąją išmaniųjų telefonų gamintojų vietą po „Samsung“, „Apple“ ir „Nokia“, tačiau jos rinkos dalis lyginant su 2011 m. sumažėjo beveik 2 kartus: nuo 9 iki 5 proc.
HTC vadovai mano, kad sutvirtinti pozicijas rinkoje gali padėti besivystančios rinkos, kuriose išmaniųjų telefonų skverbtis dar yra maža. Prie tokių šalių priskiriama Brazilija, Rusija, Indija ir Kinija. Bendrovės „Nielsen“ duomenis, pernai išmaniaisiais telefonais naudojosi apie 37 proc. rusų ir apie 10 proc. indų.
Analitikai prognozuoja, kad būtent minėtose šalyse ir Indonezijoje 2013 m. vyks didžiausias išmaniųjų telefonų pasaulinės rinkos augimas. Bendrovė „Canalys“ prognozuoja, kad bendras jo augimas gali siekti 70 - 80 proc. Taigi, HTC sprendimas gaminti nebrangius išmaniųjų modelius, skirtus besivystančioms rinkoms, gali pasirodyti teisingas ir sėkmingas, sakoma pranešime. Įdomu, kad į telefonų kainą buvo priversta atsižvelgti ir „Apple“, kuri, kaip manoma, šiemet pateiks rinkai pigų „iPhone“ modelį.