Tad kaip „
Renault Sport“ padaliniui pavyko tai padaryti? Visų pirma, reikėtų pradėti nuo to, jog šiai užduočiai „Renault Sport“ padalinys sukūrė naują „Megane R.S Trophy-R“ versiją, kuri seka praėjusios kartos „Megane R.S“ pėdomis, kai 2014 metais pasirodė ribotos laidos, išlengvinta, aštriems pojūčiams sukurta „Renault Megane R.S Trophy-R“. Tuomet ji taip pat užfiksavo stulbinamą Niurburgringo trasos įveikimo laiką – 7 minutės ir 54,36 sekundės.
„Trophy-R“ nuo analogiškos „Trophy“ versijos išsiskiria trimis savybėmis. Pirmoji – „Trophy-R“ yra 130 kilogramų lengvesnė. Antroji – pakoreguotos kėbulo detalių formos ir papildomi aerodinaminiai elementai pagerino automobilio aerodinamiką. Trečioji – standesnė pakaba bei aštriau į posūkius leidžianti įvažiuoti keturių vairuojamų ratų sistema.
Kaip ir prieš kelis metus pasirodžiusi „Trophy-R“ versija, taip ir ši neturi galinių sėdynių, o vietoj jų atsirado saugos lankai.
Tuo tarpu pagrindiniai elementai išliko tokie patys. Priekyje tūno 1.8 litro, 300 arklio galių išvystantis benzininis variklis. Pakaboje slypi „Öhlins“ amortizatoriai, stabdžių sistemoje – „Brembo“ komponentai, o išmetimo sistemą sukūrė garsieji „Akrapovič“ meistrai.
Nauja, pajėgiausia „Renault“ sportiško hečbeko versija prekybos salonuose turėtų pasirodyti iki šių metų pabaigos.
Gamintojos atstovai teigia, jog „Trophy-R“ bus ribotos laidos modelis. Šiuo metu planuojama pagaminti vos kelis šimtus vienetų.