Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Japonijos automobilių gamintoja „Honda“ svarsto galimybė sukurti naują tiekimo grandinę, kuri sumažintų jos priklausomybę nuo Kinijos. Pasak Japonijos dienraščio „Sankei“, tokį sprendimą gamintojos vadovai svarsto norėdami išvengti rizikų, susijusių su vis aštrėjančia geopolitine situacija.
„Honda“, kaip ir daugelis kitų gamintojų, Kinijoje turi didžiules gamyklas, kuriose kasmet pagaminama tūkstančiai skirtingų automobilių. Vis dėlto, pastaruoju metu jų gamyba sutrikdo dėl itin griežtos COVID-19 politikos. „Honda“ vadovų susirūpinimą taip pat kelia auganti politinė įtampa tarp JAV ir Kinijos vyriausybių.
Japonijos dienraščio „Sankei“ šaltinių duomenimis, „Honda“ nesiruošia visiškai nutraukti bendradarbiavimo sutartis su tiekėjais iš Kinijos. Gamintoja ir toliau dirbs su vietiniais partneriais, kurie padės patenkinti Kinijos rinkai skirtų modelių gamybai skirtų komponentų paklausą. Vis dėlto, kitoms pasaulio rinkoms skirti modeliai bus gaminami iš komponentų, kurių gamyba nevyksta Kinijoje.
Iš dalies tai gali būti susiję su Japonijos vyriausybės skatinimu sugrąžinti automobilių ar jiems skirtų komponentų gamybą į Japoniją. Nors vyriausybė buvo pasiruošusi dosnias dotacijas Japonijos automobilių pramonės milžinams, tačiau, kol kas, jos norimo efekto nepadarė.
„Honda“ nėra vienintelis japoniškų automobilių gamintojas, kuris siekia diversifikuoti tiekimo grandines. „Mazda“ taip pat pareiškė, kad komponentų tiekėjai padidintų savo atsargas Japonijoje ir, kad pradėtų galvoti apie galimą jų gamybą už Kinijos ribų.
„Mazda“ atstovai patvirtino sudarant naujas sutartis su tiekėjais. Viena iš sąlygų komponentų tiekėjams – gamybos diversifikavimas už Kinijos ribų.
Japonijos automobilių gamintoja „Honda“ svarsto galimybė sukurti naują tiekimo grandinę, kuri sumažintų jos priklausomybę nuo Kinijos. Pasak Japonijos dienraščio „Sankei“, tokį sprendimą gamintojos vadovai svarsto norėdami išvengti rizikų, susijusių su vis aštrėjančia geopolitine situacija.
„Honda“, kaip ir daugelis kitų gamintojų, Kinijoje turi didžiules gamyklas, kuriose kasmet pagaminama tūkstančiai skirtingų automobilių. Vis dėlto, pastaruoju metu jų gamyba sutrikdo dėl itin griežtos COVID-19 politikos. „Honda“ vadovų susirūpinimą taip pat kelia auganti politinė įtampa tarp JAV ir Kinijos vyriausybių.
Japonijos dienraščio „Sankei“ šaltinių duomenimis, „Honda“ nesiruošia visiškai nutraukti bendradarbiavimo sutartis su tiekėjais iš Kinijos. Gamintoja ir toliau dirbs su vietiniais partneriais, kurie padės patenkinti Kinijos rinkai skirtų modelių gamybai skirtų komponentų paklausą. Vis dėlto, kitoms pasaulio rinkoms skirti modeliai bus gaminami iš komponentų, kurių gamyba nevyksta Kinijoje.
Iš dalies tai gali būti susiję su Japonijos vyriausybės skatinimu sugrąžinti automobilių ar jiems skirtų komponentų gamybą į Japoniją. Nors vyriausybė buvo pasiruošusi dosnias dotacijas Japonijos automobilių pramonės milžinams, tačiau, kol kas, jos norimo efekto nepadarė.
„Honda“ nėra vienintelis japoniškų automobilių gamintojas, kuris siekia diversifikuoti tiekimo grandines. „Mazda“ taip pat pareiškė, kad komponentų tiekėjai padidintų savo atsargas Japonijoje ir, kad pradėtų galvoti apie galimą jų gamybą už Kinijos ribų.
„Mazda“ atstovai patvirtino sudarant naujas sutartis su tiekėjais. Viena iš sąlygų komponentų tiekėjams – gamybos diversifikavimas už Kinijos ribų.