Į „Ariel Atom“ ir „BAC Mono“ teritoriją galintis įsiveržti „Honda 2&4“ turi tik vieną tikslą - suteikti kuo daugiau emocijų. Ne veltui šis automobilis turi atvirą vairuotojo kabiną, sveria vos 405 kilogramus ir turi 0.9 litro, keturtaktį benzininį variklį, kuris išvysto daugiau kaip 215 arklio galių ir 118 Nm sukimo momentą.
Iš „MotoGP“ varžyboms skirto motociklo paimtas motoras bus suporuotas su „DCT“ - dvigubą sankabą turinčia pavarų dėže, kuri bėgius perjungia žaibišku greičiu ir leidžia vairuotojui susikoncentruoti į vairavimą.
Naujojo „Honda“ projekto ilgis - 3040 mm, plotis - 1820 mm, aukštis - vos 995 mm. Kadangi automobilis sveria vos 405 kilogramus, šis „Honda“ atletas gali pasigirti, jog vienai tonai tenka daugiau kaip 530 arklio galių. Palyginimui, austriškas „KTM X-Bow R“ - vienai tonai tenka 380 arklio galių, neseniai pristatytam „Lotus 3-Eleven“ tenka 507 arklio galios vienai tonai.
Pradžioje minėjome, kad „Honda“ dizaineriai kurdami šį koncepcinį automobilį įkvėpimo sėmėsi iš Formulės 1 bolido - „Honda RA272“. Šis bolidas „Honda“ kompanijai yra svarbus tuo, jog 1965 metais „Meksikos GP“ varžybose, Richie Gintherio vairuojama „Honda“ sugebėjo laimėti Formulės 1 etapą. Tai buvo pirmoji „Honda“ pergalė Formulės 1 čempionate.
[nqspoll id="231"]