Naujasis „Civic“ modelių šeimos narys bus komplektuojamas su dviem skirtingais benzininiais varikliais. Baziniai, patys pigiausi modeliai bus aprūpinti 2.0 litrų, keturių cilindrų benzininiu motoru, kuris išvystys 160 arklio galių ir 187 Nm sukimo momentą. Suporuotas su mechanine pavarų dėže, japoniškas kupė turėtų pasiekti 190 km/val. greitį ir 100 kilometrų suvartoti 6.7 litro benzino.
Norintiems šiek tiek daugiau pojūčių, „Civic“ galės būti komplektuojamas su 1.5 litro, keturių cilindrų turbo-benzininiu agregatu, kurio pajėgumas sieks 175 arklio galias ir 219 Nm. Nepaisant mažesnio darbinio tūrio, turbo-benzininis agregatas pasižymės tokiomis pačiomis kuro sąnaudomis kaip ir atmosferinis 2.0 litrų variklis. Vėliau, neoficialių šaltinių teigimu, variklių gamoje atsiras ir 2.0 litrų, keturių cilindrų turbo-benzininis agregatas, pasiekiantis maždaug 300 arklio galių.
Kaip ir neseniai pasirodęs „Civic“ sedanas, taip ir kupė bus aprūpintas naujausiomis „Honda“ koncerno saugumo ir komforto įranga. Pačiose kukliausiose modelio versijose bus „LED“ tipo priekiniai ir galiniai žibintai, dviejų zonų klimato kontrolę, lietimui jautrus ekranas, nebloga garso sistema ir dar daug privalumų, kuriuos mėgsta „Honda“ vairuotojai.
Pasak „Honda“ atstovų, kupė kėbulą turintys „Civic“ modeliai išsiskirs azartiškesniu valdymu, standesne pakaba ir greičiau veikiančiu vairo stiprintuvo mechanimzu.
Dabar tik lieka atsakyti į vieną klausimą - Ar naujasis „Civic“ kupė pasirodys Europoje? Atsižvelgiant į naują „Honda“ strategiją, kupė kėbulą turintis „Civic“ turėtų būti parduodamas ir senajame žemyne, tačiau nenustebtume, jeigu Europai skirtas „Civic“ kupė turėtų tik dyzelinį variklį.
[nqspoll id="239"]