Aukščiausios klasės modelį „Executive“ (kaina nuo 23 650 EUR) pasirinkę klientai gaus automobilį su odine salono danga, išmaniojo rakto ir užvedimo sistemomis bei galinio vaizdo kamera. HR-V erdvumo pojūtį sustiprina šioje klasėje unikalus, paverčiant ir patraukiant atidaromas panoraminis stiklinis stoglangis. Stilių pabrėžia 17 colių lengvojo lydinio ratlankiai bei LED žibintai.
Patobulinta informacijos ir pramogų sistema „Honda Connect“
Modeliuose „Elegance“ arba „Executive“ kaip standartinė įranga taip pat pateikiama automobilio informacijos ir pramogų sistema „Honda Connect“. Šioje „Android“ pagrindu sukurtoje sistemoje naudojama spustelėjimo, perbraukimo ir bakstelėjimo judesiais valdoma programų sąsaja, įdiegta prietaisų skydo viduryje esančiame septynių colių dydžio liečiamajame ekrane.
„Honda Connect“ pristatoma su jau įdiegtomis programomis, o daugiau programų galima atsisiųsti iš „Honda“ programų centro. Naudojantis šiomis programomis galima greitai ir paprastai naršyti internete,skaityti naujienas, socialinę žiniasklaidą, sekti orų prognozes ir klausytis internetinės muzikos stočių.
Modelyje „Executive“ kaip standartinė įranga įdiegta integruota „Garmin“ navigacijos sistema. Modelyje „Elegance“ šią sistemą galima įsigyti papildomai.
Moderniausios saugos technologijos
Kiekvienas Europoje parduodamas naujas HR-V suprojektuotas ir sukurtas taip, kad būtų įvertintas penkiomis „Euro NCAP“ žvaigždutėmis, todėl kaip standartinė įranga įdiegta „Honda“ aktyviojo stabdymo mieste sistema. Modeliuose „Elegance“ ir „Executive“ įrengta „Honda“ pažangioji pagalbos vairuotojui sistema, kurioje naudojami radarų jutikliai, priekinės ir galinės vaizdo kameros. Šis visapusis aktyviosios saugos technologijų rinkinys sudarytas iš priekinio susidūrimo įspėjimo, kelio ženklų atpažinimo, išmaniosios greičio ribojimo, nukrypimo iš eismo juostos ir tolimųjų šviesų palaikymo sistemų.
Energingas ir efektyvus
Dėl naujojo 130 AG, 1,5 l i-VTEC benzininio ir 120 AG, 1,6 l i-DTEC dyzelinio variklio HR-V yra energingas ir efektyvus.
Galima rinktis variantą su šešių greičių mechanine arba naujai sukurta bepakope (tik modeliams su benzininiu varikliu) pavarų dėže; išmetamo CO2 kiekis – vos 104 g/km. Kad naudojant bepakopę pavarų dėžę būtų patiriamas natūralesnis „daugelio pavarų“ pojūtis, įdiegta vien Europoje platinama nauja valdymo programinė įranga, imituojanti septynis greičius ir optimaliai susiejanti greitį ir pavarų perjungimą.
Išsamus naujojo HR-V kainoraštis
Modelis REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
| Variklis | Pavarų dėžė | CO2 (g/km) | Degalų sąnaudos (l/100 km) | Kaina |
„Comfort“ | 1,5 l i-VTEC | Mechaninė | 130 | 5,6 | 18 500 EUR |
"Comfort“ | 1,6 l i-DTEC | Mechaninė | 104 | 4,0 | 20 870 EUR |
„Elegance“ | 1,5 l i-VTEC | Mechaninė | 130 | 5,6 | 20 560 EUR |
„Elegance“ | 1,5 l i-VTEC | Bepakopė | 120 | 5,2 | 21 590 EUR |
„Elegance“ | 1,6 l i-DTEC | Mechaninė | 104 | 4,0 | 22 930 EUR |
„Executive“ | 1,5 l i-VTEC | Mechaninė | 134 | 5,7 | 23 650 EUR |
„Executive“ | 1,5 l i-VTEC | Bepakopė | 125 | 5,2 | 24 670 EUR |
„Executive“ | 1,6 l i-DTEC | Mechaninė | 108 | 4,1 | 26 010 EUR |