Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Honda CR-Z nuvylė labai daug automobilių entuziastų. Vietoj lengvo, dinamiško ir daugeliui prieinamo automobilio, gavome lėtą, nelabai įdomų ir brangų žaisliuką, kuris patiktų poliarinių šeškų apsaugos fondo įkūrėjams.
Honda visgi nusprendė ištaisyti savo klaidą ir į taupųjį automobilį sumontuoti turbokompresorių.
Maždaug 6000 dolerių kainuojantis variklio patobulinimo paketas variklio galią padidins nuo 130 iki 197 arklio galių. Sukimo momentas padidėjo iki 210 Nm.
Tik mums iškilo vienas klausimas - Ar šis patobulinimas vertas 6000 dolerių? Galbūt labiau apsimokėtų įsidėti visiškai kitą motorą?
Honda CR-Z nuvylė labai daug automobilių entuziastų. Vietoj lengvo, dinamiško ir daugeliui prieinamo automobilio, gavome lėtą, nelabai įdomų ir brangų žaisliuką, kuris patiktų poliarinių šeškų apsaugos fondo įkūrėjams.
Honda visgi nusprendė ištaisyti savo klaidą ir į taupųjį automobilį sumontuoti turbokompresorių.
Maždaug 6000 dolerių kainuojantis variklio patobulinimo paketas variklio galią padidins nuo 130 iki 197 arklio galių. Sukimo momentas padidėjo iki 210 Nm.
Tik mums iškilo vienas klausimas - Ar šis patobulinimas vertas 6000 dolerių? Galbūt labiau apsimokėtų įsidėti visiškai kitą motorą?