„Honda“ įsitraukimas automobilių sporte yra įvairus. Japonų gigantas mėgsta konstruoti sportinius bolidus, jiems skirtus komponentus ir variklius. Puikus to pavyzdys yra glaudi partnerystė su „Red Bull“ Formulės 1 komanda bei „IndyCar“ čempionatu. „IndyCar“ čempionatas „Honda“ kompanijai yra be galo svarbus, mat japonų gamintojas savo variklius tiekia net penkioms „IndyCar“ ekipoms, kurios pamažu ruošiasi naujam lenktynių serijos etapui.
Nuo 2024 m. visi „IndyCar“ bolidai privalės naudoti elektrifikuotas jėgaines, kurios turėtų padidinti vidaus degimo variklių efektyvumą. Vis dėlto, kol „IndyCar“ dar tik ruošiasi naujai elektrifikacijos erai, „Honda“ atrado progą parodyti kaip naujausios technologijos gali būti pritaikomos ganėtinai nuosaikiame „CR-V“.
„Šis projektas – tai mūsų važiuojanti laboratorija, skirta ištirti, kur talentingi inžinieriai galėtų išbandyti hibridines technologijas bei ekologiškus degalus, pagamintus naudojant iš 100% atsinaujinančių šaltinių“, – projektą apibūdino Davidas Saltersas.
„Honda Performance Development“ vardu pavadintas žvėris, pasak gamintojo, yra tarsi laboratorija ant ratų bei demonstracija, leidžianti pažvelgti į tai, ką galima padaryti pasinaudojus „IndyCar“ boliduose naudojamas technologijas.
Po šeimyninio automobilio kėbulu slypi vamzdelinė konstrukcija ir viduryje sumontuotas 2,2 litro, 6 cilindrų benzininis variklis, varomas degalais, pagamintais iš 100% atsinaujinančių energijos šaltinių. Pastaruosius degalus, beje, „IndyCar“ bolidai pradės naudoti dar 2023 m. sezone.
„Shell“ sukurtus sintetinius degalus sudaro etanolis, kuris yra išgaunamas iš cukranendrių atliekų ir kitų biodegalų.
Benzininis variklis šiame automobilyje yra suporuotas su „Xtrac“ šešių laipsnių pavarų dėže ir unikalia hibridine sistema, kurią sudaro „Empel“ sukurtas elektros variklis ir „Skeleton Technologies“ sukurtas superkondensatorius.
Nors superkondensatoriai negali sukaupti tiek daug energijos, kiek tradiciniai akumuliatoriai, jie yra efektyvūs ir gali neįtikėtinai greitai atiduoti daug energijos, todėl puikiai tinka tokiems automobiliams. Vienintelė serijinė transporto priemonė, kurioje naudojamas superkondensatorius, buvo riboto tiražo „Lamborghini Sián“.
Šią sistemą galima naudoti įvairiais būdais, įskaitant regeneraciją stabdant, važiuojant atbuline eiga ar atliekant „push-to-pass“ lenkimą.
„Honda CR-V Hybrid Racer“ galinė pakaba ir stabdžiai buvo pritaikyti nuo „Dallara“ sukonstruoto „IndyCar“ bolido, o priekinė pakaba ir stabdžiai buvo pasiskolinti iš „Acura NSX GT-3“ automobilio.
Šio visureigio koncepcija naudoja „Firestone Firehawk Indy 500“ vasarines 285/35 dydžio padangas priekyje ir 305/35 dydžio gale.
„Honda“ teigia, kad įspūdingą „CR-V Hybrid Racer“ išvaizdą įkvėpė devinto dešimtmečio B grupės ralio automobiliai.
Nors automobilio priekinis stiklas bei variklį juosiantis „šiltnamis“ buvo pasiskolinti iš standartinio modelio, tačiau į viršų pasikeliančios durys, sparnai ir spoileriai buvo pagaminti iš anglies pluošto.