Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Japonijos bendrovė „Honda Motor Company“ pranešė, kad per ateinantį dešimtmetį moksliniams tyrimams ir plėtrai planuoja išleisti 58 mlrd. eurų. Kompanijos atstovai taip pat pabrėžė, jog iki 2030 m. siekia pristatyti iki 30 elektrinių modelių.
Be to, iki 2030 m. planuojama kasmet pagaminti apie 2 mln. elektrinių transporto priemonių.
Šia strategija siekiama įsitvirtinti sparčiai augančioje elektrinių transporto priemonių rinkoje, kurioje pirmauja „Tesla“, o Japonijos automobilių gamintojai rizikuoja atsilikti nuo Europos ir JAV konkurentų.
„Honda“ ir kiti Japonijos automobilių gamintojai jau seniai teigia, kad net ir pereidami prie elektrinių automobilių, jie neatsisakys senesnių hibridinių technologijų.
Hibridinių automobilių šalininkai atkreipia dėmesį į tai, kad daugelyje rinkų, ypač kai kuriose besivystančiose rinkose, dar ilgai bus kuriama infrastruktūra, skirta baterijomis varomiems elektriniams automobiliams.
„Tai jokiu būdu nėra hibridų pabaiga ir visų hibridinių transporto priemonių pakeitimas elektra varomomis transporto priemonėmis“, – naujos strategijos pristatyme sakė „Honda“ generalinis direktorius Toshihiro Mibe.
„Mes tobulinsime savo dabartinius hibridinius automobilius ir naudosime juos kaip ginklą savo versle“.
Didžioji dalis 8 trilijonų jenų (58 mlrd. eurų) investicijų bus skirta elektrifikavimo ir programinės įrangos technologijoms. Į jas įeina ir maždaug 43 mlrd. jenų išlaidos kieto būvio akumuliatorių gamybai, kurių serijinė gamyba turėtų prasidėti 2024 m.
Japonijos bendrovė „Honda Motor Company“ pranešė, kad per ateinantį dešimtmetį moksliniams tyrimams ir plėtrai planuoja išleisti 58 mlrd. eurų. Kompanijos atstovai taip pat pabrėžė, jog iki 2030 m. siekia pristatyti iki 30 elektrinių modelių.
Be to, iki 2030 m. planuojama kasmet pagaminti apie 2 mln. elektrinių transporto priemonių.
Šia strategija siekiama įsitvirtinti sparčiai augančioje elektrinių transporto priemonių rinkoje, kurioje pirmauja „Tesla“, o Japonijos automobilių gamintojai rizikuoja atsilikti nuo Europos ir JAV konkurentų.
„Honda“ ir kiti Japonijos automobilių gamintojai jau seniai teigia, kad net ir pereidami prie elektrinių automobilių, jie neatsisakys senesnių hibridinių technologijų.
Hibridinių automobilių šalininkai atkreipia dėmesį į tai, kad daugelyje rinkų, ypač kai kuriose besivystančiose rinkose, dar ilgai bus kuriama infrastruktūra, skirta baterijomis varomiems elektriniams automobiliams.
„Tai jokiu būdu nėra hibridų pabaiga ir visų hibridinių transporto priemonių pakeitimas elektra varomomis transporto priemonėmis“, – naujos strategijos pristatyme sakė „Honda“ generalinis direktorius Toshihiro Mibe.
„Mes tobulinsime savo dabartinius hibridinius automobilius ir naudosime juos kaip ginklą savo versle“.
Didžioji dalis 8 trilijonų jenų (58 mlrd. eurų) investicijų bus skirta elektrifikavimo ir programinės įrangos technologijoms. Į jas įeina ir maždaug 43 mlrd. jenų išlaidos kieto būvio akumuliatorių gamybai, kurių serijinė gamyba turėtų prasidėti 2024 m.