Vieni CRX'us iškeitė į kitus automobilius, o kiti nusipirko dar vieną, o treti iki šiol sėdi toje pačioje dėžutėje, kurią nusipirko prieš dešimt metų ar daugiau.
Donnie, šio automobilio savininkas, šį japonišką mažylį įsigijo prieš vienuolika metų. Galite tuo patikėti? Net prieš vienuolika metų. Per šiuos metus vaikinas pakeitė keletą variklių, kelis kartus tvarkė ir perdažė kėbulą, kol galiausiai vaikinas panoro turėti tokį automobilį, kuris atrodytų nuostabiai, tačiau reikalautų kuo mažiau dėmesio.
Dabar po automobilio kapotu slypi šviežiai surinktas B17A1 motoras su Mugen firmos variklio dangčiu, o naujai perdažytas kėbulas spindi kaip dar nebuvo spindėjęs.
Donnie teigia, kad stengėsi apsieiti su kuo mažiau modifikacijų. Kalbant apie automobilio išvaizdą, vaikinas įsigijo J Racing priekinį bamperio pažeminimą, EDM priekinius, galinius ir posūkių žibintus.
Interjere modifikacijų ne ką daugiau. Donnie sumontavo AutoPower saugos lankus, standartinį vairą pakeitė 3 kartos Honda Prelude vairas, o standartines sėdynes pakeitė apynaujės, kūną gaubiančios sėdynės iš CRX Si versijos.
Ties šia vieta norėtume pasakyti viskas, tačiau Donnie prie viso šio sąrašo pridėtų trumpą sąrašėlį ant kurio užrašyta - „Ateities planai“. Pasak vaikino, ateityje norėtųsi patobulinti važiuoklę. Donnie teigia, jog norėtųsi pagerinti ir taip žvitraus CRX'o valdymo savybes.
„Daugiau šiam automobiliui nieko nereikia“, - priduria Donnie. Mes jam norėtume tik pritarti.
Nuotraukų autorius : William Ian