Ketvirtadienio, lapkričio 8 d. vakarą įgalioto „Honda“ atstovo šalyje „Nippon Auto“ salono patalpose vyko griausmingas naujos kartos „CR-V“ modelio pristatymas. Automobiliais prekiaujantiems salonams kaip ir jų gamintojams Europoje pastarieji metai klostosi ne taip gerai, kaip galbūt norėtųsi, todėl ir renginiai taupant lėšas yra pastebimai kuklesni.
Kūrybiškai mastant ir taupantiems organizatoriams pavyksta surengti ganėtinai neprastą šou. Jei žinoma muzikos grupė gyvam pasirodymu kainuoja pernelyg brangiai, galima pasinaudoti tokiu talentu kaip perkusininkas Tomas Dobrovolskis, kuri pristatymo renginyje grojo ne tik savo mėgstamu variniu gaubliu ar puspilniu vandens rezervuaru, bet ir degalų talpa, generatoriaus dirželiu ar stabdžių disku. Pasirodymo kulminacija tapo kintančio tono ritmo mušimas naudojantis tik lazdelėmis ir lengvojo lydinio ratlankių stendu.
Galbūt kai kas šalia naujo, gerokai pasikeitusio „Honda CR-V“ pasigedo ilgakojų merginų, tačiau jų vaidmenį atidengiant šydus nuo automobilių puikiai atliko aktoriaus ir choreografo Donato Bakėjaus vedamo šokėjų grupė. Galbūt tik dūmų buvo šiek tiek per daug ir tokiems atvejams nepritaikytoje patalpoje po efektingai atrodžiusios užsklandos paleidimo arčiausiai stovėjusiai publikai šiek tiek trūko oro.
Pats automobilis atrodo visiškai pasikeitęs ir nors mes nesame naujos japonų gamintojų gretose kylančios ryškesnio amerikietiško išorės dizaino bangos šalininkai, tenka pripažinti, kad SUV išties bus lengva ne tik atpažinti gatvėje, bet ir atskirti nuo ankstesnės kartos modelio. Primename, kad naujojo „CR-V“ kaina salonuose prasideda nuo 74 220 Lt. Norintys išbandyti naująjį „Honda CR-V“ galės tai padaryti „Nippon Auto“ pardavimo salono atvirų durų dienose lapkričio 9-11 d.
Užsakymų registravimas naujajam „CR-V“ buvo pradėtas jau dar prieš oficialų pristatymą ir kaip mums pasakojo, „Nippon Auto“ direktorius Tomas Vėbdra per pirmąją savaitę buvo parduoti beveik 20 automobilių. Įdomu tai, kad ir paklausa modeliams, kuriuos atstovai užsakė iš gamintojo, yra didelė nepaisant to, jog siūloma prabangiausia komplektacija su dyzeliniu varikliu.
„Tikėjomės, kad užsakomų benzininių ir dyzelinių modifikacijų santykis bus vienas-trys arba pasiskirstys maždaug per pusę, tačiau kol kas akivaizdžiai dominuoja dyzelinis 2,2 litro motoras. Modeliuose taip pat sumontuotos automatinės pavarų dėžės, aukščiausia „Executive“ komplektacija ir visa papildoma įranga“, − komentavo salono vadovas.
Kol kas „CR-V“ bus montuojami du varikliai, tai 2,0 litrų „i-VTEC“ benzininis išvystantis 155 AG galią ir 192 Nm sukimo moment, bei 2,2 „i-DTEC“, kurio didžiausia galia siekia 150 AG, o sukimo momentas − 350 Nm. Pigiausia dyzelinė modelio versija kainuoja beveik 100 tūkst. Lt, taigi norintys ekonomiško, bet pigaus varianto turėtų palaukti iki pavasario, kuomet „Honda“ pristatys naują 1,6 litro dyzelinį variklį.
„Naujasis variklis debiutuos „Civic“ modelyje, tačiau labai greitai turėtų būti pritaikytas ir priekiniais ratais varomoms „CR-V“ versijoms. Tikimės, kad motoras bus patrauklus tiems pirkėjams, kurie ieško brangiai atrodančio, bet pigiau kainuojančio automobilio“, − komentavo T. Vėbra. Kaip mus patikino „Nippon Auto“ vadovas informacijos apie hibridinę naujojo SUV versiją kol kas nėra.