• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kada paskutinį kartą gatvėje matėte trečios kartos Honda Civic? Senokai ar ne? Tačiau turbūt taip turi būti. Senesnius modelius keičia naujesni, tai lyg užburtas ratas.
Vis dėlto, jeigu jūsų venomis teka benzino ir tepalo kokteilis, greičiausiai pasielgtumėte kaip Andy Barcheckas ir iš mirties gniaužtų išgelbėtumėte visų užmirštą Honda Civic hečbeką ir paverstumėte jį galiniais ratais varomu galiūnu. Ne vienerius metus Jungtinių Amerikos Valstijų armijai tarnavęs vyras būtent taip ir padarė.
Vyras įsigijo prie mirties slenksčio buvusį Honda Civic, variklį sumontavo per vidurį, savo rankomis pasigamino bodykit'ą ir jeigu dar to ne gana, sumontavo galinių varomųjų ratų pavarą.
Andy prie šio projekto praleido penkerius metus ir išleido tik 13.000 dolerių. Kadangi vyras viską darėsi savo rankomis, nereikėtų stebėtis, kodėl jis išleido tik 13.000 dolerių.
Nežinome kodėl, tačiau šis Honda Civic mums labai primena Renault 5 Turbo! Galbūt dėl plačių galinių arkų su oro paėmimo angomis?

Kada paskutinį kartą gatvėje matėte trečios kartos Honda Civic? Senokai ar ne? Tačiau turbūt taip turi būti. Senesnius modelius keičia naujesni, tai lyg užburtas ratas.
Vis dėlto, jeigu jūsų venomis teka benzino ir tepalo kokteilis, greičiausiai pasielgtumėte kaip Andy Barcheckas ir iš mirties gniaužtų išgelbėtumėte visų užmirštą Honda Civic hečbeką ir paverstumėte jį galiniais ratais varomu galiūnu. Ne vienerius metus Jungtinių Amerikos Valstijų armijai tarnavęs vyras būtent taip ir padarė.
Vyras įsigijo prie mirties slenksčio buvusį Honda Civic, variklį sumontavo per vidurį, savo rankomis pasigamino bodykit'ą ir jeigu dar to ne gana, sumontavo galinių varomųjų ratų pavarą.
Andy prie šio projekto praleido penkerius metus ir išleido tik 13.000 dolerių. Kadangi vyras viską darėsi savo rankomis, nereikėtų stebėtis, kodėl jis išleido tik 13.000 dolerių.
Nežinome kodėl, tačiau šis Honda Civic mums labai primena Renault 5 Turbo! Galbūt dėl plačių galinių arkų su oro paėmimo angomis?

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

1-11


53


61


Kaip matote patys, Andy pašalino viską kas nereikalinga, savomis rankomis „priklijavo“ vamzdžius prie rėmo ir sumontavo tarpuašius bei variklį iš Acura/Honda Legend.

REKLAMA

1-11


53


Priekyje, kur kadaise buvo variklis, dabar yra sumontuotas kuro bakas ir radiatorius iš Chevrolet Corvette, kuris aušina 2.5 litro, šešių cilindrų benzininį variklį.

1-11


2


53


Dar vienas komponentas, kuris atkeliavo iš Chevrolet Corvette - stabdžių diskai. Andy taip pat išmetė priekyje buvusį torsioną ir vietoj jo sumontavo savo gamybos reguliuojamo aukščio amortizatorius, kurie buvo suporuoti su modifikuotomis Datsun 240 Z spyruoklėmis ir sway bar'ais.

REKLAMA
REKLAMA

48


Išskyrus Porsche 911 išmetimo sistemą ir Bosch kuro įpurškimo sistemą, variklis išliko standartinis.

1-11


2


O dabar pakalbėkime apie platesnius automobilio pečius. Automobilis priekyje tapo 5.1 cm platesnis, o gale jo pečiai išplatėjo net 11.4 cm. Tuo pačiu reikėtų pasakyti, kad Andy priekyje sumontavo 15x7 dydžio ratlankius ir 205 platumo padangas, o gale buvo sumontuoti 15x8 dydžio ratlankiai ir 225 platumo padangos.

1-11


2


Projekto autorius teigia, kad didžioji dalis kėbulo detalių buvo pagamintos iš stiklo pluošto. Tai leido sumažinti bendrą mašinos svorį iki 1164 kilogramų, o svorio paskirstymas tarp ašių siekia 43 : 57.

51


52

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų