Kaip matote patys, Andy pašalino viską kas nereikalinga, savomis rankomis „priklijavo“ vamzdžius prie rėmo ir sumontavo tarpuašius bei variklį iš Acura/Honda Legend.
Priekyje, kur kadaise buvo variklis, dabar yra sumontuotas kuro bakas ir radiatorius iš Chevrolet Corvette, kuris aušina 2.5 litro, šešių cilindrų benzininį variklį.
Dar vienas komponentas, kuris atkeliavo iš Chevrolet Corvette - stabdžių diskai. Andy taip pat išmetė priekyje buvusį torsioną ir vietoj jo sumontavo savo gamybos reguliuojamo aukščio amortizatorius, kurie buvo suporuoti su modifikuotomis Datsun 240 Z spyruoklėmis ir sway bar'ais.
Išskyrus Porsche 911 išmetimo sistemą ir Bosch kuro įpurškimo sistemą, variklis išliko standartinis.
O dabar pakalbėkime apie platesnius automobilio pečius. Automobilis priekyje tapo 5.1 cm platesnis, o gale jo pečiai išplatėjo net 11.4 cm. Tuo pačiu reikėtų pasakyti, kad Andy priekyje sumontavo 15x7 dydžio ratlankius ir 205 platumo padangas, o gale buvo sumontuoti 15x8 dydžio ratlankiai ir 225 platumo padangos.
Projekto autorius teigia, kad didžioji dalis kėbulo detalių buvo pagamintos iš stiklo pluošto. Tai leido sumažinti bendrą mašinos svorį iki 1164 kilogramų, o svorio paskirstymas tarp ašių siekia 43 : 57.